vedr tank
Fra : jeanette

Dato : 21-08-05 12:44

hejsa

jeg vil høre om nogen ka hjælpe mig med at finde et svar på hvad man renser
en ferskvands tank med hvis den har stået ubrugt i 3 år ??
man skulle jo gerne ku drikke vandt bagefter ??

JEanette

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-08-05 14:03

"jeanette" <jeanette@FJERNnetsolv.dk> skrev

> jeg vil høre om nogen ka hjælpe mig med at finde et svar på hvad man
renser
> en ferskvands tank med hvis den har stået ubrugt i 3 år ??
> man skulle jo gerne ku drikke vandt bagefter ??

prøv at se her:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&c2coff=1&q=claus+tersgov+eddikesyre+tank&qt_s=S%C3%B8g

Claus

Fra : Bjørn Nielsen

Dato : 21-08-05 14:59

Hej jeanette

Til at rense tank bruger jeg "Kloramin" fra Matas.
Du fulder det på tanken og fylder op med vand ,lader det stå i 24 timer.
Så tømmer du tanken fylder rent vand på og lader det stå i 24 timer,der
efter tømmer du vandet ud og
skyller med rent vand ,så er tanken ren og bakterie fri.

Mvh Bjørn