Script til afstemning
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-08-05 12:26

Hej
Jeg skal ha' en afstemning på min hjemmeside. Eller der er en,
den virker bare ikke. Derfor har jeg brug for et script til det.
Hvordan laver jeg sådan et ? Jeg har alt det med <form> </form>
og det. Men det er scriptet. Hvordan funger det ? Er der evt en
som kender en guide til at lave en afstemning ? Den skal være
lidt ligesom den her på tweakup.dk - altså samme idé med at vise
resultatet i % .. Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak!

Mvh Jesper Poulsen
http://p0ulsen.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-08-05 15:19

Jesper Poulsen wrote:

> Er der evt en
> som kender en guide til at lave en afstemning ? Den skal være
> lidt ligesom den her på tweakup.dk - altså samme idé med at vise
> resultatet i %

Prøv at søge på www.hotscripts.com - det er ikke umuligt, at du kan finde
noget afstemningskode der.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-08-05 20:56

> Prøv at søge på www.hotscripts.com - det er ikke umuligt, at du kan finde
> noget afstemningskode der.

Okay. Tak du! Jeg har ikke prøvet endnu, men det er da et forsøg værd! Du
har da svar på alt.. Rart du er her :)

Mvh Jesper Poulsen

Fra : // Mr. T

Dato : 23-08-05 21:47