Se kun et forum fra phpbb?
Fra : hygum

Dato : 21-08-05 09:31

Findes der en udvidelse til phpbb, der gør, at man på en side kan få
vist blot et enkelt forum ud af en phpbb-installation? Jeg tænker på
noget i stil med mxBB.

Det skal være sådan, at jeg får vist en simpel udgave af et forum,
og kan poste/replye til samme forum, uden at se de andre (resten af
phpbb-installationen) på noget tidspunkt. Og at jeg via en query
streng kan auto-login på forummet.

Fra : Per Riber

Dato : 21-08-05 14:31

21 Aug 2005 01:31:10 -0700 skrev "hygum"
<thomashygum@gmail.com>:

>Findes der en udvidelse til phpbb, der gør, at man på en side kan få
>vist blot et enkelt forum ud af en phpbb-installation? Jeg tænker på

Kan du ikke bare udgive et link til det aktuelle forum, her
er f.eks. et link til mit testforum:

http://forums.priber.dk/viewforum.php?f=6&sid=cba274653b042a1b403a9f7e6c92a23b

>Det skal være sådan, at jeg får vist en simpel udgave af et forum,
>og kan poste/replye til samme forum, uden at se de andre (resten af
>phpbb-installationen) på noget tidspunkt.

Det må kunne klares med passende bruger-autorisationer i dit
setup.

> Og at jeg via en query streng kan auto-login på forummet.

Brugerne kan ved første login bede om at få gemt deres login
i en cookie, sådan at de automatisk bliver logget på ved
efterfølgende besøg.

mvh Per