login?
Fra : Gimmer

Dato : 21-08-05 06:39

Hej jeg er måske ot, men ved ikke hvor jeg ellers skal poste.
Mit spg: Jeg har fået et bruger navn /pass til at kunne logge på siden
www.cafejordenrundt.dk for at ændre nogle små ting, man kan simpelthen ikke
finde ud af hvem der administrer dette domaine - eller hvor jeg skal logge
ind (ved godt jeg ikke skal lede på cafejordenrundt.dk
nogle ideer?
vh gimmer

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 21-08-05 07:09

Gimmer skrev:

> [...]
> eller hvor jeg skal logge ind (ved godt jeg ikke skal lede på
> cafejordenrundt.dk nogle ideer? vh gimmer

long shot!! : ftp.cafejordenrundt.dk ?

den slags "plejer" man at gøre, men det er selvf. ikke nødvendigvis der!

Claus

Fra : Gimmer

Dato : 21-08-05 08:28

he he... kan godt se hvad du mener... jeg fik vist ikke lige formuleret mig
ordenligt. Jeg skal ind og lave nogle ekstra mail adresser, det kan jeg ikke
gøre via FTP
vh Gimmer

Fra : Gimmer

Dato : 21-08-05 08:33

det jeg skal bruge er vist bare en adresse til www.niemann.dk hvor man kan
logge på og ændre sinde email's - men deres side er godt nok ikke særlig fed
til at fortæller hvor man kan gøre det.
vh gimmer.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 21-08-05 09:32

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> logge på og ændre sinde email's - men deres side er godt nok ikke særlig
> fed til at fortæller hvor man kan gøre det.

Hvorfor spørger du ikke bare deres support?

Mikkel

Fra : Gimmer

Dato : 21-08-05 09:45

Har været der... INTET svar... har ringet og skrevet... mange gange... godt
det ikke er mig der betaler for at have min side der.
vh gimmer

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 21-08-05 10:25

> Har været der... INTET svar... har ringet og skrevet... mange gange...
> godt det ikke er mig der betaler for at have min side der.
> vh gimmer

Deres site er uprofessionelt og kluntet udformet. Så det er ikke lige til at
gætte hvad deres indgangsside til mailadministrationen hedder.

Du spørger i en webdesigngruppe, men mailadministration har intet med
webdesign at gøre.

Måske nogen fra mailgruppen kan komme gætte adressen.

Mikkel

Fra : Gimmer

Dato : 21-08-05 10:31

okay tak. prøver der.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-08-05 11:54

> [...]

>www.cafejordenrundt.dk for at ændre nogle små ting, man kan simpelthen ikke
>finde ud af hvem der administrer dette domaine

Du mangeler en URL til siteadmindelen for www.cafejordenrundt.dk.
Den kan vi ikke gætte. Den kan du kun få hos din udbyder.

--
Bertel