Hjælp til knapper som ikke vil som jeg vil~
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-08-05 07:14

Hej
Jeg har nogle ting som rykker sig rundt, som jeg ikke vil ha' dem
til at gøre. Se her:

http://p0ulsen.frac.dk

På forsiden står knapperne (Forsiden, Links, Casemod etc.) Fint!
Men hvis man nu rykker videre til Links f.eks., står de helt
forkert! Jeg har prøvet at kigge koderne igennem, men kan ikke se
hvad det er som gør forskellen, fra Forsiden til Links etc. Håber
nogen kan hjælpe. Og hvis spørgsmålet ikke er til at forstå.. SÅ
SIG TIL! :) hehe..

På forhånd tak.

MVH

Jesper Poulsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 19-08-05 08:35

Jesper Poulsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> hvad det er som gør forskellen, fra Forsiden til Links etc. Håber
> nogen kan hjælpe. Og hvis spørgsmålet ikke er til at forstå.. SÅ

Hej Jesper

Hvis du tænker på at W3S banneret f.eks. rykker ud på
http://p0ulsen.frac.dk/links.html, så kan det være fordi banneret
er placeret i en celle samme række som "Login her" i stedet for
i en ny række.

Jeg har dog ikke kigget grundigt på koden.

Hilsen Martin

Fra : Martin

Dato : 19-08-05 08:39

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-08-05 20:37

Jesper Poulsen skrev:

> [...]
> forkert! Jeg har prøvet at kigge koderne igennem, men kan ikke se
> hvad det er som gør forskellen, fra Forsiden til Links etc.

Start med at validere dine sider. Der er fejl i såvel html- som
css-koden.

Se mere om validering her: <http://www.html-faq.dk/1005.asp>,
<http://diveintomark.org/archives/2003/05/05/why_we_wont_help_you>

--