Hvordan uploader man med Frontpage?
Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-08-05 07:08

Hej!

Hvordan bruger jeg Frontpages upload-funktion...?

Jeg kan ikke få det til at virke!

Jeg slår op i Hjælp F1
Der står noget med "Vis - Fjernwebsted, men den er lysegrå og virker ikke!"

Er der ikke lidt hjælp et sted?

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-08-05 13:20

skrev:

>Hvordan bruger jeg Frontpages upload-funktion...?

Start med at fortælle, om der er Frontpage Extensions eller ej på
dit webhotel.
--
Knud

Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-08-05 15:58

Det skulle der være (ifølge min udbyder) .
De oplyser at der aut. følger Frontpage Extensions med på mit webhotel.

Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-08-05 16:02

Filer -> Udgiv websted
er lysegrå og kan ikke vælges...

Fra : SrS

Dato : 20-08-05 09:08

Hej

B-one har nu svaret mig igennem lang tid, at de har FP-extensions på deres
Web-sted. Alligevel virker det ikke og FP giver en fejlmeddelelse efter
upload på, at der mangler Extensions på WEB-stedet.

Ved nogen om B-one har extensions eller ej? De er jo ikke så nemme at komme
i kontakt med

SrS

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-08-05 09:53

b-one har efter deres egne oplysninger Frontpage extensions
på deres servere. Men b-one er et lavprisselskab, der mere
går efter at være billig end at yde service - derfor er der
heller ikke mulighed for telefonkontakt.
Prøv at skifte til www.jirty.dk - de har billige
webhoteller, men fremfor alt har de både FPE, asp, php,
access, MySql etc. for en billlig penge. Og de har også
telefonkontakt.

--
ahw

Fra : A.N.

Dato : 20-08-05 20:25

Hvis du har B-one, kan du gå ind på dit kontrolpanel og slå Frontpage
extension til.

Axel

Fra : SrS

Dato : 21-08-05 10:18

Øv, nu har jeg rodet hele mit kontrol-panel igennem, men kan ikke finde kan
ikke pågældende knap

SrS

Fra : A.N.

Dato : 21-08-05 17:01

Hej SrS

Du går i avanceret og der er der mulighed for at reset frontpage extension.

Axel

Fra : SrS

Dato : 21-08-05 18:58

Har prøvet, men den siger bare :

Not Found
The requested URL /_derived/nortbots.htm was not found on this server.

Hvad mangler jeg?

Fra : A.N.

Dato : 21-08-05 19:09

Hej SrS
Læst den her.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;181205

Axel

Fra : JSH [9800]

Dato : 19-08-05 13:35

Tryk på Filer->udgiv websted

Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-08-05 16:02

Hej,

Som jeg skrev til Knud Gert er "Filer -> Udgiv websted"
lysegrå og kan ikke vælges...

Hilsen
Carsten

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-08-05 16:44

Filer -ny - nyt websted - vælg fx websted med én side -
webstedsskabeloner kommer frem - vælg en webstedsskabelon,
fx tom side- der dannes nu en index.htm- fil - og derpå vil
du kunne udgive siden .

--
ahw