Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pris-baskeren?
Fra : Klawwws

Dato : 05-06-01 16:05

Hejsan gruppe,

Er der nogen der har erfaring med at handle med Pris-baskeren?
http://www.pris-baskeren.dk de er rimelig billige med digicams og x-tra
udstyr!

Hilsner!

Klawwws

Svar i gruppen, da jeg ikke er i nærheden af min e-mail!

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 05-06-01 16:14

"Klawwws" <bridgetteNOSPAM@get2net.dk> wrote in message

> Er der nogen der har erfaring med at handle med Pris-baskeren?
> http://www.pris-baskeren.dk de er rimelig billige med digicams og x-tra
> udstyr!

Hold da op - tilbud på samtlige varer og alligevel er de alt for dyre ..

// Steffen

Fra : Klawwws

Dato : 05-06-01 16:46

"Steffen Poulsen" <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> skrev i en meddelelse
> "Klawwws" <bridgetteNOSPAM@get2net.dk> wrote in message

> Hold da op - tilbud på samtlige varer og alligevel er de alt for dyre ..

På nogle varer er de altså langt billigere end andre DK-forhandlere, men nu
var det ikke holdninger til deres prisniveau jeg søgte, men om der var nogen
der havde kendskab til forretningen, ud fra dit svar må jeg gå ud fra at det
har du ikke!

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 05-06-01 16:51

> [...]
nogen
> der havde kendskab til forretningen, ud fra dit svar må jeg gå ud fra at

Nope, og med det prisniveau får jeg det heller ikke er jeg bange for

// Steffen

Fra : GoBo

Dato : 05-06-01 16:59

> [...]
> nogen
> det
>
> Nope, og med det prisniveau får jeg det heller ikke er jeg bange for

Jamen hvor, inde for rigets grænser (desværre), kan jeg da få fx et Canon G1
billigere?

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 05-06-01 17:44

"GoBo" <goboNOSPAMMING@it.dk> wrote in message

> Jamen hvor, inde for rigets grænser (desværre), kan jeg da få fx et Canon
G1
> billigere?

Fx kamerahuset (http://www.kamerahuset.dk/) matcher prisen ved opringning -
men jeg må indrømme at de lige på det produkt er godt med .. står der
ikke også "dk's billigste" ud for den vare (med temmeligt store typer endda)
... hvis de ikke skal i retten og alt muligt har de nok været nødt til at
kigge sig omkring først

Men fx Olympus C-2100 som jeg købte for 3 mdr siden til 7.599,- (og nu fås
til 7395,-) er kunstigt højt prissat til 8.199,- hos dem - (altså over 10%
dyrere end markedspris) well, man kan jo altid finde eksempler der fremmer
ens sag ..!

// Steffen, der nu kun synes at prisniveauet for _nogle_ varer er højt hos
pris-baskeren.dk

Fra : Klawwws

Dato : 05-06-01 18:17

"GoBo" <goboNOSPAMMING@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
meddelelse

> Jamen hvor, inde for rigets grænser (desværre), kan jeg da få fx et Canon

Har du handlet hos Pris-baskeren?

Fra : GoBo

Dato : 05-06-01 20:55

"Klawwws" <bridgetteNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "GoBo" <goboNOSPAMMING@it.dk> skrev i en meddelelse

> meddelelse

[SNIP]

> Har du handlet hos Pris-baskeren?

Nej, men overvejer det!

Fra : U. Pedersen

Dato : 05-06-01 18:18

On Tue, 5 Jun 2001 17:05:20 +0200, "Klawwws"
<bridgetteNOSPAM@get2net.dk> wrote:

>Svar i gruppen, da jeg ikke er i nærheden af min e-mail!
du ville heller ikke få svar på e-mail, når man stiller et spørgsmål i
en nyhedsgruppe, er det vel for at alle skal ha glæde af evt svar.
--
   m.v.h.
   U.P.