Forhindre download af billeder...
Fra : flemming

Dato : 18-08-05 19:08

Hej
Er der nogen der kan sige mig hvordan man kan forhindre andre i at downloade
billeder ved at højre klik "save as". Jeg har set det andre steder.

/Flemming

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 18-08-05 19:17

flemming skrev:
> Hej
> Er der nogen der kan sige mig hvordan man kan forhindre andre i at
> downloade billeder ved at højre klik "save as". Jeg har set det andre
> steder.

Det kan godt være du har set det, men du får
det *aldrig til at virke*

--
Lars Fragstrup

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-08-05 19:31

Du kan ikke forhindre at folk downloader dine billeder, hvis
de virkelig ønsker det.

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 18-08-05 23:14

Hvad nytter det når det allerede er downloadet og ligger i Browser
cachen. Det er let at hente det derfra eller bruge en ud af de ca. 10
andre måder at hente det på.