vise en anden side automatisk efter x anta~
Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-08-05 15:58

Hej

Hvordan får man en almindelig html side til automatisk at vise en anden side
efter et givent antal sekunder?
Det er ikke en redirrigering, jeg mener.

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-08-05 16:56

Claus Tersgov skrev:

>Hvordan får man en almindelig html side til automatisk at vise en anden side
>efter et givent antal sekunder?

vel være?

Kan dog slås fra i browserne.
--
Knud

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-05 13:13

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev

> vel være?

Jo, tak, , det fungere faktisk fint..

Iøvrigt havde jeg engang for mange år siden en HTML opslagsbog, hvor man
nemt kunne slå den slags op. Findens der mon en overskuelig og enkel
onlineudgave af den slags?

Claus

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-08-05 23:12
Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-08-05 09:48

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev

> Ja.

> http://htmlhelp.com/reference/html40/alist.html
> http://htmlhelp.com/reference/css/properties.html

Mange tak, så er der lidt at studere.

Hvorfor kan jeg ikke finde "refresh" som Knud viser? Den er ikke på de tre
første sider, du linker til?

Claus

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-08-05 21:23

Claus Tersgov wrote:

> Hvorfor kan jeg ikke finde "refresh" som Knud viser? Den er ikke på
> de tre første sider, du linker til?

Sikkert fordi du skal kigge under "meta".

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/