adressering i VB
Fra : Niels Aage Poulsen

Dato : 18-08-05 11:42

Jeg har et problem med adressering.

a = "Position"
b = "str" & a

c = b
Det jeg får i c er "strPosition" hvilket vel også kan forventes.
Det jeg gerne vil have i c er værdien af label strPosition.

Hvordan koder jeg det. Tak for hjælpen på forhånd

Fra : O. Hansen

Dato : 18-08-05 13:44

"Niels Aage Poulsen" <naap@poulsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Det jeg gerne vil have i c er værdien af label strPosition.
>
> Hvordan koder jeg det. Tak for hjælpen på forhånd

c = val(strPosition.Caption)

vh Ove Hansen

Fra : Niels Aage Poulsen

Dato : 18-08-05 14:04

O. Hansen <ohansen@fire.dk> skrev:

>"Niels Aage Poulsen" <naap@poulsen.tdcadsl.dk> wrote in message

>c = val(strPosition.Caption)
>
>vh Ove Hansen

Takker, men det jeg gerne vil have er noget lignende for at
fortsætte i ovenstående syntax: c = val(b.Caption). Det må jo være
indirekte adressering jeg søger
vh Niels Aage

Fra : Reidar Kind

Dato : 18-08-05 16:14

> Takker, men det jeg gerne vil have er noget lignende for at
> fortsætte i ovenstående syntax: c = val(b.Caption). Det må jo være
> indirekte adressering jeg søger
> vh Niels Aage

Er det dette du er ute etter?

'Deklarerer