css menu...undermenu...
Fra : Tinna Jakobsen

Dato : 17-08-05 10:16

Hejsa

Jeg har siddet og nørklet med en menu....
Under "Artikler" vil jeg gerne have at der kommer flere knapper,
når man klikker herpå, disse knapper har jeg så fået til at vise
sig, men der skal så komme en undermenu når man igen klikker på
feks "om marsvinet" ligesom oppe under "Forsiden"

Men dette kan jeg ikke få til at fungere.... nogen som kan sige
hvorfor ? hvad jeg gør forkert....
Se menuen her :
http://www.paimonahs.dk/sider/kuldene/kuld_15.htm

På forhånd tak
Tinna Jakobsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 17-08-05 10:30

Tinna Jakobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> feks "om marsvinet" ligesom oppe under "Forsiden"
>
> Men dette kan jeg ikke få til at fungere.... nogen som kan sige

Hmm jeg synes ikke der sker noget på dit link.
Jeg ved ikke, om det er noget i denne stil du tænker på
http://www.hintzmann.dk/demos/mhalist/example3.html

- Martin

Fra : Tinna Jakobsen

Dato : 17-08-05 10:51

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hmm jeg synes ikke der sker noget på dit link.
> Jeg ved ikke, om det er noget i denne stil du tænker på
> http://www.hintzmann.dk/demos/mhalist/example3.html
>
> - Martin

Den viste sig ikke i IE men det skulle virke nu på min forside med
dette link:
http://www.paimonahs.dk/

Så må jeg jo se om jeg kan finde årsagen til at det andet ikke
virker *G*

Fra : Tinna Jakobsen

Dato : 17-08-05 10:56

Kan man lave det så det kun er tekst som kommer frem når man trykker
på Artikler, i steddet for knapper vil jeg meget gerne høre hvordan

Fra : Martin

Dato : 17-08-05 11:22

> [...]
> Kan man lave det så det kun er tekst som kommer frem når man trykker
> på Artikler, i steddet for knapper vil jeg meget gerne høre hvordan

Hej Tinna

Jeg får "Siden kan ikke vises" på dit link.

Prøv evt at kigge her:
http://www.hintzmann.dk/demos/htree/example1.html

www.hintzmann.dk har lidt forskelligt under "Artikler"

- Martin

Fra : Tinna Jakobsen

Dato : 17-08-05 12:05

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hej Tinna
>
> Jeg får "Siden kan ikke vises" på dit link.

> [...]

Takker det vil jeg prøve

Fra : Tinna Jakobsen

Dato : 17-08-05 12:06

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hej Tinna
>
> Jeg får "Siden kan ikke vises" på dit link.

> [...]

Tinna