Bruge billede som baggrund (skalering)
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 16:53

Hej

Kan man bruge et billede som baggrund på en hjemmeside, så billedet
automatisk skaleres alt efter hvad skærmopløsning hjemmesiden vises i? Hvis
ja, hvordan?

Jeg bruger FP 2003

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-08-05 17:25

Bo skrev:

>Kan man bruge et billede som baggrund på en hjemmeside, så billedet
>automatisk skaleres alt efter hvad skærmopløsning hjemmesiden vises i? Hvis
>ja, hvordan?

Meget kort: nej.

Et baggrundsbillede har den størrelse det har.
--
Knud

Fra : Johnni Buch

Dato : 27-08-05 11:14

Hej Bo Har du fået svar på dette, for jeg søger også et svarher.
Hilsen
johnni Buch

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 16:17

Som du sikkert har set i svaret fra Kurt, så kan det ikke lade sig gøre.
Desværre

Bo