Information bar og lignende foranstaltning~
Fra : Jacob Jensen

Dato : 16-08-05 13:45

Hej

Jeg har et lille javascript som lader nogle små billeder falde ned over
skærmen. Det er rimeligt belastende at IE tror mit script er så farligt at
den må advare om det.

Hvornår fremkommer bar'en helt præcist? Er det muligt at lave sådan noget
"falling snow"-agtigt uden den brokker sig?

Jacob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-08-05 16:10

Den 16-08-05 14.45 skrev Jacob Jensen følgende:

> Jeg har et lille javascript som lader nogle små billeder falde ned over
> skærmen. Det er rimeligt belastende at IE tror mit script er så farligt at
> den må advare om det.

Er det et script du afvikler på en webserver, eller afvikler du det på
din egen computer? I sidstnævnte tilfælde er reglerne mere strikse for
JavaScript og andre scripts, der kan indeholde skadelig kode.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Jacob Jensen

Dato : 16-08-05 16:40

> Er det et script du afvikler på en webserver, eller afvikler du det på din
> egen computer? I sidstnævnte tilfælde er reglerne mere strikse for
> JavaScript og andre scripts, der kan indeholde skadelig kode.

Jeg loadede html-filen fra min egen computer. Nu har jeg prøvet at uploade
den til min webserver og det ser ud til at virke. Mange tak. Det kan være
jeg vender tilbage med en test. Er denne gruppe den rigtige til det formål?

Jacob