Samsung e7xx serien
Fra : j_nygren@email.dk

Dato : 15-08-05 17:28

Hej Jeg har haft en samsung e700.
Hvis det ikke havde været for nedenstående ville jeg have været godt
tilfreds med den. Nu er den så gået i stykker og jeg overvejer at
købe enten 720 eller endda den nye 730, HVIS nedenstående er i orden.
Så er der nogen der ved om e720 og/eller e730 har følgende
''mangler'' (som e700 havde):

- Man kan ikke oprette nye mapper som man kan gemme vigtige sms i.
- Man kan ikke få den på fuldstændig lydløs
- SMS tekst gemmes ikke hvis man kommer til at trykke sig ud ved en
fejl mens man skriver sms (modsat nokia)
- Man kan ikke få ydre skærm til at være tændt hele tiden (så man
ikke skal trykke på en knap for at se om der skulle være en sms eller
ubesvaret opkald)
- Nye ord man tilføjer til ordbogen, slettes hvis telefonen slukkes
- højttaler?

Jeg synes der var mere, men det her er ihvertfald det vigtigste jeg
lige kunne komme i tanke om. Håber nogen har haft erfaringer med e720+
som de gerne vil dele ud af.

Jakob

Fra : j_nygren@email.dk

Dato : 15-08-05 17:32

Og lige en ting mere:

Man kunne ikke ''snooze'' alarmen på E700 ...