placering af submit-knap
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 15-08-05 09:36

Hejsa,

Hvordan kan man bestemme placeringen af en input-knap?

Jeg har:

<input type="submit" value=":: Send tilmelding ::">

Har forsøgt at sætte den i en div, men uden held.

ras

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-08-05 18:57

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har:
>
> <input type="submit" value=":: Send tilmelding ::">
>
> Har forsøgt at sætte den i en div, men uden held.

Jeg lægger som regel hele formularen med knapper i en tabel.
Jeg ved ikke, om de kan lægges i en div.

- Martin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-08-05 19:45

Martin Ploug wrote:

> Jeg lægger som regel hele formularen med knapper i en tabel.
> Jeg ved ikke, om de kan lægges i en div.

Det kan man godt. Tabel-metoden er også anvendelig. Selv bruger jeg fieldset
og labels til at styre placering af inputs i en formular.

Hovedsagen er, at inputs ikke må stå 'nøgne' i formularen. De skal puttes i
en eller anden container.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/