Fast tekststørrelse
Fra : LVJ

Dato : 15-08-05 09:27

Hvordan laver jeg en fast tekststørrelse som ikke kan ændres når man ændre
tekststørrelse i browser?
Vh
LVJ

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-08-05 14:08

LVJ skrev:

>Hvordan laver jeg en fast tekststørrelse som ikke kan ændres når man ændre
>tekststørrelse i browser?

Det nærmeste helt sikre er at lave det som grafik, så er det kun
i Opera man kan ændre størrelsen, i den kan også zoome på
billeder.

Ellers kan du vælge, med css, at sætte størelsen i pixels (px),
så kan med IE i dens standardindstillinger ikke ændre
tekststørrelsen, men IE kan sættes til at ignorere det.

Iøvrigt vil det ikke være særlig brugervenligt at ville bestemme
tekststørrelsen, der er jo en grund til at folk vælger en anden
tekststørrelse.

Det er bedre at lave et design, som kan tåle det.
--
Knud

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 15-08-05 20:54

In news:<430051ec$0$22485$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>
LVJ typed:
> Hvordan laver jeg en fast tekststørrelse som ikke kan ændres når man
> ændre tekststørrelse i browser?
> Vh
> LVJ

_DU SKAL IKKE PILLE VED TEKSTSTØRRELSEN._

Store bogstaver betyder at jeg råber, en understregning på begge sider
af sætningen betyder, at jeg ikke alene råber, men at jeg gør det af
mine lungeres fulde kraft.

KAN DU HØRE DET DIT DØVE SPEKTAKEL?

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg