Nokia tænder kort og slukker igen?
Fra : franksorensen@gmail.~

Dato : 14-08-05 16:40

Hej alle

Min nokia 6100 faldt i dag ud af min lomme og landte desværre på en
beton flise. Det har bevirket at jeg ikke længere kan tænde
telefonen. Når jeg prøver at tænde den kommer der lys i display og
tastatur et sekund eller lignende og går så bare ud igen?

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det? Evt hvilken del det er
galt med i telefonen?

Mvh
Frank

Fra : Anders Lund

Dato : 14-08-05 18:14

franksorensen@gmail.com wrote:
> Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det? Evt hvilken del det er
> galt med i telefonen?

Har du prøvet at pille batteriet ud i nogle sekunder og sætte det i
igen? Bare et hurtigt forslag. Har heldigvis ikke prøvet det selv.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : franksorensen@gmail.~

Dato : 14-08-05 18:17

Ja har prøvet det
Og der er masser af strøm på så det er ihvertfald ikke det der er
galt.

Andre forslag?

Fra : RpR

Dato : 16-08-05 17:06

Død fon. Sikkert en skade på printkortet, og telefonen slukker fordi den har
opdaget en fejl. Hvis du er heldig kan en telebutik sende den til
reparation, men hvad det koster og om det kan betale sig tør jeg ikke gætte
på.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~