Sort gummiagtig maling rundt om vinduer - ~
Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 14-08-05 13:59

Hej

På min mazda 323 er der noget sort gummiagtig maling rundt om vinduer,
jeg skal lave nogen mindre rust reperationer der, kan man få fat i den
type af maling. Den er yderligere blevet rimelig bleg i det, kan man
friske det på med noget?

Mads

Fra : Non-Desperado

Dato : 14-08-05 15:39

madsgormlarsen@gmail.com skrev:

> [...]
>jeg skal lave nogen mindre rust reperationer der, kan man få fat i den
>type af maling. Den er yderligere blevet rimelig bleg i det, kan man

Det lyder som frontrudetætner. Det ligner tjære når det ikke er
hærdet, men får en gummiagtigt overflade når det er hærdet (efter
72 timer...

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 16-08-05 12:26

> Det lyder som frontrudetætner. Det ligner tjære når det ikke er
> hærdet, men får en gummiagtigt overflade når det er hærdet (efter
> 72 timer...

Nej, det er nu ikke frotrude tætner, det er på et bredt stykke,
sådan op til 5 cm, det kan godt ske det bare er lak, jeg synes bare
det har sådan et mat lidt gummiagtig finish.

Mads