Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Tip til FF
Fra : Brizz

Dato : 13-08-05 21:59

Læste i et computerblad om dette simple tip og vil da lige dele med jer
andre
Hold CTRL nede mens man trykker på et link eller bookmark og den åbnes i
en ny tab.
Hold SHIFT nede og den åbnes i en ny side.

Sikkert old news for nogen. For andre måske et hit.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-08-05 21:05

Brizz skrev:

>Hold CTRL nede mens man trykker på et link eller bookmark og den åbnes i
>en ny tab.

Jeg plejer at bruge den midterste knap (scroll-hjulet) til at åbne i en ny
tab

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 14-08-05 12:51

Ivan V. Klattrup skrev:

> Jeg plejer at bruge den midterste knap (scroll-hjulet) til at åbne i
> en ny tab

Eller installer en extension, der gør at alle links automatisk åbner i
et nyt faneblad og ikke et vindue. SÅ er man fri for det fuldstændigt!
(tabbrowser extensionet tilbyder vist også det samme i en af
indstillingerne.)

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-08-05 13:23

Claus Jacobsen skrev:

>der gør at alle links automatisk åbner i et nyt faneblad og ikke et
>vindue. SÅ er man fri for det fuldstændigt!

Hvad så når man har i sinde at følge et link i den samme tab som man
allerede er i, så er det da ret upraktisk hvis man pr automatik har sat
den op til at åbne alle links i tabs.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 14-08-05 19:03

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvad så når man har i sinde at følge et link i den samme tab som man
> allerede er i, så er det da ret upraktisk hvis man pr automatik har
> sat den op til at åbne alle links i tabs.

Så vidt jeg ved er det kun links der vil åbne op i et nyt vindue, som
ryger i en ny tab, ikke "alle" links.

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-08-05 19:15

Claus Jacobsen skrev:

>Så vidt jeg ved er det kun links der vil åbne op i et nyt vindue, som
>ryger i en ny tab, ikke "alle" links.

Ok, så misforstod jeg bare hvor det var relevant henne i henhold til at
trykke på scrollknappen.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 14-08-05 21:22

Claus Jacobsen skrev:

> [...]
> et nyt faneblad og ikke et vindue. SÅ er man fri for det fuldstændigt!
> (tabbrowser extensionet tilbyder vist også det samme i en af

Hvad hedder den?

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 15-08-05 17:22

Pjensen73 skrev:

> Hvad hedder den?

https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=158&application=fi
refox

den har sin egen konfigurations menu under options i FF. de 3 øverste
punkter omhandler hvordan den håndterer links, og hvordan de skal åbnes!

Og
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&c
ategory=Tabbed%20Browsing&numpg=10&id=50

som gør at alle nye links åbnes i tabs!

Claus

Fra : Pjensen73

Dato : 15-08-05 18:51

Claus Jacobsen skrev:

> [...]
> https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&c
> ategory=Tabbed%20Browsing&numpg=10&id=50

Takker