flytte telebog fra en telefon til en anden
Fra : danik

Dato : 13-08-05 09:20

Hej

Er der en der kan hjælpe, jeg har fået en Motorola V3, havde en Nokia 6600,
og vil gerne have flyttet alle mine nummre, evt, sms'er med over, hvordan
gør man?

På forhånd tak
Danny Delgren

Fra : Anders Lund

Dato : 13-08-05 10:09

danik wrote:
> Er der en der kan hjælpe, jeg har fået en Motorola V3, havde en Nokia 6600,
> og vil gerne have flyttet alle mine nummre, evt, sms'er med over, hvordan
> gør man?

Adresser kan du flytte ved at synkronisere med fx Outlook på computeren,
med den gamle telefon og så synkorinsere med den nye telefon bagefter.
Ellers kan du måske også sende (det kan N6600 i hvert fald)
kontaktpersonerne en ad gangen via Bluetooth eller infrarød.
Hvis dine kontaktpersoner ikke er for avanceret, så kan du også bede om
at gemme dine kontaktpersoner på SIM kortet og så flytte kortet over i
den nye telefon og flytte dem over på telefonen.

Lykkedes nogle af disse ting for dig, så gennemgå kontaktpersonerne
efter at de er blevet flyttet. Især med de 2 sidste metoder jeg nævnte.
Det er ikke fordi den laver stavefejl eller skriver forkerte numre, men
fordi det ikke sikkert at alle oplysninger om en person bliver overført
- fx hvis man har gemt 2 numre under en person.

SMS - dem kan du vist også overføre til SIM kortet, men MMS tror jeg
ikke på at du får med der, dog uden at have prøvet. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : danik

Dato : 13-08-05 10:51

Jeg har forsøgt at gemme numre på sim kort men det vil Nokia ikke ?? jeg går
ind og makere alle og beder om at overføre til sim kort!! gør jeg noget
forkert?
Den vil ikke synkronisere med outlook med det software der følger med
telefonen!

Fra : Anders Lund

Dato : 13-08-05 10:56

danik wrote:
> Jeg har forsøgt at gemme numre på sim kort men det vil Nokia ikke ?? jeg går
> ind og makere alle og beder om at overføre til sim kort!! gør jeg noget
> forkert?

Så vidt jeg husker, gik jeg ind i kontakpersoner, indstillinger og
valgte at den skulle gemme kontaktpersoner på SIM kortet. Her blev jeg
så spurgt om jeg ville kopiere alle kontaktpersonerne fra telefonen over
på simkortet, hvilket jeg svarede ja til.

> Den vil ikke synkronisere med outlook med det software der følger med
> telefonen!

Kender det godt. Jeg fik det heller aldrig til at fungere, hvilket var
en af grundene til at jeg ville vidre til en anden telefon.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk