W800i vs. K750i
Fra : Otto J.

Dato : 12-08-05 18:45

Jeg synes jeg har mistet overblikket lidt nu... Udover design, er der så
nogen forskel på W800i og K750i, bortset fra at HPM 70 headsettet og et 512
MB kort medfølger til W800i? Hvad kommer W800i til at koste?

Mvh. Otto

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-08-05 18:34

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=2204

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kenneth Jakobsen [Zn~

Dato : 12-08-05 19:00

hej

800i kan afspille MP3 selv om selve telefonen ikke er tænt, vist nok..er
ikke 100% sikker.

men ellers ikke den store forskel.. jeg har selv en k750i da jeg ikke gad og
vente på 800i da det næsten er det samme :)

kenneth

Fra : Insight Data

Dato : 13-08-05 12:12

Og så kan du jo bare få opdateret din K750i til W800i, det virker perfekt.
Dog ryger garantien med stor sandsynlighed.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
www.IDMS.dk

Fra : Svar

Dato : 14-08-05 09:35

"Kenneth Jakobsen [Znap]" <ZnapDK@Gmail.com> skrev i en meddelelse
> hej
>
> 800i kan afspille MP3 selv om selve telefonen ikke er tænt, vist nok..er
> ikke 100% sikker.

Jeg tror nu det er den kommende SonyEricsson W550i og K600i (samt
selvfølgelig P9xx telefonerne) der har funktionen "Flytilstand/Sendere
deaktiveret-funktion"!
Dette skulle betyde at:
Alle radiosendere og -modtagere er deaktiveret, så du kan anvende visse
telefonfunktioner ombord på fly, på sygehuse og i andre situationer, hvor
det ikke er tilladt at tale i mobiltelefon.

L@rs

Fra : Tony

Dato : 16-08-05 20:02

Den har "fly-mode".

> Jeg tror nu det er den kommende SonyEricsson W550i og K600i (samt
> selvfølgelig P9xx telefonerne) der har funktionen "Flytilstand/Sendere
> deaktiveret-funktion"!

Og også W800i.

Tony

Fra : Insight Data

Dato : 14-08-05 15:57

W800i (eller opdateret K750i) har denne funktion.