HJÆLP mig... HAR EN DEADLINE
Fra : Theis Dahl

Dato : 12-08-05 15:45

Hej Alle

Jeg er ny her på HTML.dk

Ville høre om i kunne hjælpe mig...

er ved at lave et site til et firma.
bruger HTML & CSS

Mit problem er at lige så snart jeg laver et link på noget jeg
har lavet css på rykker det ca. 5px ind til højre (det har vel
noget med min (a) at gøre ik?

selv om css'en er en .class

se exempel her: graphicarts.dk/larsen-larsen
i menuen, kunde login, FTP server - der kan i se hvad jeg mener

(FTP:213.173.234.68) skulle gerne så inde sammen med teksten

Er der nogle der kan hjælpe mig hurtigt

MANGE TAKKER
//Theis

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Haase

Dato : 12-08-05 19:02

Theis Dahl skrev:

> se exempel her: graphicarts.dk/larsen-larsen
> i menuen, kunde login, FTP server - der kan i se hvad jeg mener
>
> (FTP:213.173.234.68) skulle gerne så inde sammen med teksten

I css-filen står der at dine links har en venstre margin på 15px, prøv
at sætte den ned til 5px.

--
Michael

Fra : Theis Dahl

Dato : 12-08-05 19:28

Ja, den er jeg med på men: så vil hele min "menu" i toppen også blive
påvirket (den er nemlig også lavet på links (a)

Nogle bedre forslag... :0(

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-08-05 19:33

Theis Dahl used his keyboard to write :
> Ja, den er jeg med på men: så vil hele min "menu" i toppen også blive
> påvirket (den er nemlig også lavet på links (a)
>
> Nogle bedre forslag... :0(

Lav en class på dine menu links