Besøgstæller
Fra : news.tele.dk

Dato : 11-08-05 18:47

Hej
Jeg har forsøgt, at indsætte en Counter på en hjemmeside, men den tæller
ikke, den står på 00001 hele tiden, jeg har brugt flere forskellige koder
incl. den der er i FP 2003, hvad gør jeg forkert? min udbyder understøtter
besøgstællere! min side hedder www.vennekredsen.dk
Jeg håber der er nogen som vil hjælpe mig.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Bent Johannisson

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-08-05 19:15

Dette kan ske hvis _private biblioteket er skrivebeskyttet. Check det.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-08-05 20:14

Er din besøgstæller fabrikeret af FrontPage2003? hvis ikke,
er det ikke FrontPages skyld.

Hvis den er fabrikeret af FrontPage 2003, kan det være at
den skal "startes" ved at man aktivt går ind på siden og
opdaterer tælleren før man kan få den startet.
Hvis din udbyder fx er Tiscali så havde de det problem for
mange år siden i forhold til deres extensions, som de aldrig
lærte at håndtere.
--
ahw

"news.tele.dk" <Johannisson@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : vogt- 5750 ringe

Dato : 12-08-05 20:13

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis din udbyder fx er Tiscali så havde de det problem for mange år siden
> i forhold til deres extensions, som de aldrig lærte at håndtere.

Kan tælleren i dette tilfælde være en af de Frontpage extentions som
serveren måske ikke understøtter??????????

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-08-05 22:19

Hvis udbyderen understøtter FP med extensions, kan denne
naturligvis blokere
for visse funktioner, men jeg har aldrig hørt om at det
gælder tælleren - men der kan jo også være andet i vejen -
jf. Karlsens svar.

--
ahw

"vogt- 5750 ringe" <rolandvogt@gmailNOSPAM.com> skrev i en
meddelelse

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 15-08-05 17:36

Arne H. Wilstrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> for visse funktioner, men jeg har aldrig hørt om at det
> gælder tælleren - men der kan jo også være andet i vejen -

Ellers må du jo indsætte en anden tæller - der findes mange
forskellige - men jeg kan anbefale denne, bl.a. fordi den ikke
tæller besøg af siderne med som nyt besøg, som er problemet med
Frontpages tæller: http://www.sitemeter.com/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ole Madsen

Dato : 29-08-05 13:38

Hej

Prøv at fjerne nedenstående i din kode, så tror jeg din tæller virker:

D:/Documents%20and%20Settings/Bent%20Johannisson/Dokumenter/Mine%20Web-stede
r/Vennekredsen/

Jeg foreslår også at anvende en anden tæller, for det kan FrontPage HELLER
ikke gøre ordentligt.

Derudover har du også en anden fejl på din side. Det ser ud som om det er
noget med en "MouseOver" funktion som du sikkert har på dine "knapper".
Prøv at validere siden på f.eks www.w3.org så som du jo "afprøvet" din side
på anden måde og samtidig at vide hvor i koden "den er gal"

Mvh
Ole Madsen