Nokia 9500 - tilmelding af GPRS
Fra : peter hansen

Dato : 11-08-05 13:43

se jeg prøver at tilmelde min Nokia 9500 til GPRS igennem Telmore. Det
lykkedes imidlertid ikke fordi den konfigurations-sms man modtager
fremkalder fejlen på telefonen 'fejl ved parsing af konfiguration' - eller
noget i den stil.

Jeg havde samme problem med MMS og gik derfor på deres Chat-support - der
sendte vedkommende mig en ny sms (afsenderen var ikke den samme som den ved
automatisk tilmelding) og den sms fungerede - vedkommende havde dog ikke en
af samme skuffe til GPRS.

På Telmores site ligger der en PDF til manuel konfiguration men det er godt
nok skrabet hvad der står i den - de oplysninger der skal indtastes stemmer
ordmæssigt ikke overens med menuerne i telefonen - og en guide til hvordan
man når de enkelte menuer mangler.

Derfor, hvis nogen af Jer har forsøgt konfiguration af GPRS fx fra Telmore
så giv lige et hint.
Telmores PDF er her:
https://www.telmore.dk/guides/standard/WAP_GPRS_Standard.pdf men som sagt er
den meget skrabet og jeg kan umiddelbart ikke læse mig ud af den.

// peter

Fra : J:K.Arning

Dato : 11-08-05 14:48

On Thu, 11 Aug 2005 14:42:55 +0200, peter hansen wrote:

> Derfor, hvis nogen af Jer har forsøgt konfiguration af GPRS fx fra Telmore
> så giv lige et hint.

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/telefonmanualer/index.jsp?ComponentID=5045&SourcePageID=46100

Brug TDC`s manual her .. den opsætning fungerer også hos Telmore.

--
:: J.K.Arning ::

Fra : peter hansen

Dato : 11-08-05 15:59

[CUT]
> [...]
>
> Brug TDC`s manual her .. den opsætning fungerer også hos Telmore.

Kigger på det :) men taksa i såfald det virker :)