IE og 896727 cum. update (?)
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-08-05 09:29

Hej ng.

Jeg er næsten sikker på det er efter udrulning af seneste
update til IE at problemet er opstået.
sagen er den at der nu ofte optræder scriptfejl på forskellige
sider, mest kritisk ved brug af Danske Bank Netbank.
Fejl som:
"Strengkonstanten er uafsluttet" og "Et objekt var ventet" osv.
optræder hyppigt.
Men også sider som Jubii (ved indtastning i søgefelt) fejler nu.
1. step er at slå scriptfejlfinding fra så der ikke popper bokse frem
hver gang, men det løser bare ikke problemet :)
Er der andre der er stødt på noget lignende og som evt.
har fundet en løsning ?
Updaten kan ikke fjernes igen efter hvad jeg kan se, men
jeg har nogle folk der hjertens gerne ville bruge deres netbank igen :)
Der er tale om IE 6 SP2 på WinXP PRO klienter.

Og nej, Firefox eller andre alternative browsere er ikke p.t. noget
alternativ.
--
Peter J

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-08-05 09:57

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagen er den at der nu ofte optræder scriptfejl på forskellige
> sider, mest kritisk ved brug af Danske Bank Netbank.

Hmm, ligemeget. det viste sig at en efterfølgende oprydning i offlineindhold
kunne løse det. sært. nå, men det bliver nok sådan en af dem
der man ikke skal tænke mere over :)
--
Peter J