Syntes også lige at linket skulle postes h~
Fra : Martin Vollert

Dato : 10-08-05 23:03

http://www.whatcar.com/News_Article.asp?NA_ID=216403&EL_ID=3135529&ST=fromcurrentresults

Tjja så er Ford åbenbart ikke det eneste lort Audi og Saab er møøj ringer.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Gasse

Dato : 11-08-05 01:25

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tjja så er Ford åbenbart ikke det eneste lort Audi og Saab er møøj ringer.

Cheapest to fix are Hyundai cars,

Fra : Martin Vollert

Dato : 11-08-05 01:57

"Gasse" <gasse@zerocrapmail.dk> wrote in message

> "Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Cheapest to fix are Hyundai cars,

Jep men de mangler snob effekten.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 09:01

"Gasse" <gasse@zerocrapmail.dk> skrev i en meddelelse

| Cheapest to fix are Hyundai cars,

With Skodas (£168) not far behind.
Skoda, the most reliable European car maker in the survey. KOM IKKE HER
:))).

Fra : Torben

Dato : 11-08-05 08:02

Der står ikke noget om hvor mange km. bilerne har kørt. Honda har ingen
diesel på programmet så man kunne jo godt forstille sig at de ikke køre så
mange kilometer som mange af de tyske mærker...
Mvh. Torben

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-08-05 10:26

"Torben" <tsf@Xprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> diesel på programmet så man kunne jo godt forstille sig at de ikke køre så
> mange kilometer som mange af de tyske mærker...

Både Accord og Civic køre rundt med en Isuzu-diesel under låget, og Accorden
med Hondas egen diesel blev leveret i UK lige fra begyndelsen. Søger man på
Autoscout24.de finder man blandt andet Accord tilbage fra 96 og Civic fra 98
med dieselmotor, samtidig har en del af Hondas benzinmotorer jo en ret høj
literydelse i forhold til andre mærker.

Du kan se her
http://www.reliabilityindex.co.uk/man_index_2.html?searchtype=avgmileage&apc=3128339010848601#
ved hvilket gennemsnitligt antal miles reparationen indtil nu har været
nødvendig på et givent mærke, men der er nok for stort arbejde i at holde "
km-stand" ved lige på alle de forsikrede biler. De tegner gerne forsikring
på en bil så længe den ikke har kørt mere end 100.000 miles eller er ældre
end 10 år, og de sparker den ud igen nå den passere 130.000 miles eller 12
år. Det er den "side" som har forsynet What Car med de data de har brugt til
deres liste, og der er formegentlig en opdatering af kilden under opsejling.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 10:49

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Det er den "side" som har forsynet What Car med de data de har brugt til
| deres liste,

Outputtet er da helt anderledes mht fx "top 10" ?.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-08-05 11:02

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er den "side" som har forsynet What Car med de data de har brugt til
>
> Outputtet er da helt anderledes mht fx "top 10" ?.

Det er fordi What Car kun graver i hvilke biler der er de meste stabile
eller går mindst i stykker mens "top 10" er et indeks hvor alle faktorer
bliver vægtet, i det sidste er der inddraget kmstand, alder, time off the
road osv. osv.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 11:22

> [...]

"top 10" er et indeks hvor alle faktorer
| bliver vægtet, i det sidste er der inddraget kmstand, alder, time off the

Det vil sige at det faktisk er mere reelt, og WhatCar er bare "pop-smart"?.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-08-05 12:28

> [...]
meddelelse

> "top 10" er et indeks hvor alle faktorer
> |
> Det vil sige at det faktisk er mere reelt, og WhatCar er bare

Det ved jeg nu ikke, det beskriver jo bare to forskellige ting.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kristian

Dato : 11-08-05 15:04

> Tjja så er Ford åbenbart ikke det eneste lort Audi og Saab er møøj ringer.
> --
> Hilsen Martin.
> http://home19.inet.tele.dk/vollert

Synes at vi mangler en udmelding fra Henrik B.

Han plejer da ellers ikke at holde sig tilbage

Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-05 21:00

> [...]
>
> Tjja så er Ford åbenbart ikke det eneste lort Audi og Saab er møøj ringer.

Hvem KA ?
Så er dêt vidst sat på plads også...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-08-05 22:31