Kbh - motorring 3 rundt om byen...
Fra : Mogens

Dato : 10-08-05 20:24

Jeg har tidligere rost de foranstaltninger, der er gjort for at lette
trafikanternes færden mellem vejarbejdets udøvere - især den
dynamiske skiltning (fra "os") er udbytterig. Men i disse dage
går der desværre "kage i den" om eftermiddagen med daglige
mega bilkøer.

Hvad sker der lige med folk, når de skal hjem? - er det som-
merferien, der har skabt frustrationer, hvilket gør, at "de" ikke
mere kan finde ud af det eller hyr?

Det er skutte turisterne, som jég ser det...

--
Mvh Mogens
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-08-05 20:44

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Hvad sker der lige med folk, når de skal hjem? - er det som-
>merferien, der har skabt frustrationer, hvilket gør, at "de" ikke
>mere kan finde ud af det eller hyr?

Deres hjerne holder vel bare stadig ferie ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Flemming

Dato : 10-08-05 20:50

jan@stevns.net wrote:

> Deres hjerne holder vel bare stadig ferie ;)

Her til aften er det så gået helt galt, for mortorvejen er lige nu total
afspæret lige efter Roskildevej. (Komende nordfra)

--
Mvh. Flemming

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-08-05 20:57

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev :

>Her til aften er det så gået helt galt, for mortorvejen er lige nu total
>afspæret lige efter Roskildevej. (Komende nordfra)

det er noget med en brand .........
(står på trafikken.dk)

--
jan@stevns.net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-08-05 06:27

<jan@stevns.net> skrev

> Deres hjerne holder vel bare stadig ferie ;)

Velkommen tilbage igen i gruppen som aktiv skribent i øvrigt.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 10-08-05 20:57

> [...]
>
> Hvad sker der lige med folk, når de skal hjem? - er det som-
> merferien, der har skabt frustrationer, hvilket gør, at "de" ikke

Det er ikke kun på motorring 3 som er kaostisk. Indre København er også
proppet til med biler i myldretiden, og de kan ikke finde ud af at holde
tilbage hvis det ikke ser ud til at lyskrydet kan tømmes før lyset skifter.
Sådan var det ikke for 1-2 uger siden, så det skyldes nok at sommerferien er
forbi for flertallet at de arbejdende.

Mvh

Emil

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 10-08-05 21:13

Emil Jensen [2100] wrote:

> [...]
> Sådan var det ikke for 1-2 uger siden, så det skyldes nok at sommerferien er

Samtidig så har folk sikkert glemt hvordan man fornuftigst kører bil nu
hvor de skal ind i deres daglige rytmer. De kommer sikkert 5min for sent
afsted og haster igennem samt skaber farlige situationer som gør at
trafikken springer i luften. Det hjælper så ikke hvis det er fyraften og
de vil skynde sig hjem.

Dengang jeg pendlede mellem Aalborg og Århus virkede det som om at
mandag morgen var der bare mere kaos på motorvejen end onsdag morgen.
Det var som om at folk ikke kunne huske hvad de havde lært i trafikken
ugen før. De fleste bilister er egoister, tænker kun på sig selv :-/

Thomas