flnf@hansen.mail.dk
Fra : FINN HANSEN

Dato : 10-08-05 14:59

Da jeg er ny bruger af pc kan jeg ikke finde ud af at uploade med
internet explorer er der nogle der gider hjælpe.

Fra : :-\) Carsten

Dato : 11-08-05 09:07

I forbindelse med Frontpage?

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 12-08-05 18:04

In news:<42fb072c$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>
Carsten typed:
> I forbindelse med Frontpage?
>
> "FINN HANSEN (slet XD0C0)" <flnf@XD0C0hansen.mail.dk> skrev i en
> meddelelse news:11236825570.332980246741432@dtext.news.tele.dk...

Man kan faktisk godt lave hjemmeesider i FP og udgive dem på en
almindelig privat hjemmeside hos f.eks.TDC og hvis man ikke bar brugt FP
udvidelserne. Så virker det fint. Men man er nød til at uplade siderne
via FTP.

Syntaksen er sådan her:

ftp://www.minside.dk/

Dette åbner en popup hvor man skal indtaste sin bruger ID og sit
password. Når man er logget ind, fungerer stifinderen nøjagtig som den
gør på ens egen computer.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--
Internettet er for alle!
http://80.62.61.212/webuseability/index.asp

Fra : Mads & Mille's far

Dato : 10-10-05 15:45

du skriver ftp://din-hjemmeside.dk
så skulle den spørge efter ftp-brugernavn og password og derefter er det
ligesom at kopiere fra mappe til mappe i windows

/ Mads og Mille's Mor