DBA... (gebyr-gribben)
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 10-08-05 14:17

Er de ikke ved at være lidt grådige....

Nu vil de sgu have 2kr i indbetalings-gebyr for en elektronisk overførsel og
banken skal have deres 1kr.
De scorer i forvejen renter af de penge man sætter ind, det er sikkert ikke
små penge det bliver til.

Hvad koster DBA i papirform nu til daws ?

Leon

Fra : Moller

Dato : 10-08-05 14:22

Leon Hulstroem (4220) wrote:
> [...]
> små penge det bliver til.
>
> Hvad koster DBA i papirform nu til daws ?

   At købe den i parpirform er spild af penge... de anoncer der er i
kommer jo også på nettet, og de gode er solgt via nettet inden man for
parpirudgaven i hånden.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-08-05 14:37

> At købe den i parpirform er spild af penge... de anoncer der er i
> kommer jo også på nettet, og de gode er solgt via nettet inden man for
> parpirudgaven i hånden.

+ der er langt flere annoncer på nettet

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-08-05 14:39

hEJ!

Leon Hulstroem (4220) wrote:

> Er de ikke ved at være lidt grådige....

Jo, ejeren er åbenbart mekaniker. Han har ihvertfald fundet en skrue, han kan
skrue ved som det passer ham: gebyrskruen

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 10-08-05 14:53

> Jo, ejeren er åbenbart mekaniker. Han har ihvertfald fundet en skrue, han
kan
> skrue ved som det passer ham: gebyrskruen

De skulle vel have ny motor i Le-mans raceren eller kørerne skulle have
lønforhøjelse.

Jeg syntes s....... at det er frækt, prisen for en uges add's kan jeg godt
leve med, men at man nu skal gebyrbaskes for at betale elektronisk...
Det sparer dem for meget arbejde og papir nusseri ved at vi netbanker
pengene og de er mere sikre end kort-overførsel.
Og det koster ikke dem 1øre at modtage en konto-overførsel.
Måske man skulle begynde at giro-overfører, så koster det mig kun 1kr til
banken. Og så skal DBA forhåbentlig slave taste pengene ind på min
blå-konto, så kan de sgu lære det...

-L

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-05 16:00

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Måske man skulle begynde at giro-overfører, så koster det mig kun 1kr til
> banken. Og så skal DBA forhåbentlig slave taste pengene ind på min

Det hjælper ikke noget at du bitch'er hér. Skriv til DBA...