Billed udskiftning i printvenlig css
Fra : Anna

Dato : 10-08-05 07:27

Hej
Jeg har lavet et printvenligt css og tænkte på om det er muligt
at få det til at udskifte et billede, og hvis ja hvordan.

Jeg har et header billede der meget gerne skulle udskiftes og har
lavet en class der styrer den celle det ligger i, classen virker
fint i screen versionen, men når man skal printe forsvinder
billedet bare i stedet for at udskifte.

Kan det overhovedet lade sig gøre?

På forhånd tak for hjælpen
Anna

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Bødker

Dato : 10-08-05 08:13

Anna wrote:
> [...]
> lavet en class der styrer den celle det ligger i, classen virker
> fint i screen versionen, men når man skal printe forsvinder

Hej Anna
Det er meget svært at hjælpe dig hvis du ikke sender et link til den
side der er problemer med.

--
Kristian Bødker, Softwareingeniør studerende - Aalborg Universitet
http://www.bødker.dk/

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 10-08-05 16:14

"Anna" <awn@optimist.zzn.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har lavet et printvenligt css og tænkte på om det er muligt
> at få det til at udskifte et billede, og hvis ja hvordan.

Det burde være ret enkelt.

Den class som indeholder billedet skal du tilføje display:none i dit
print-css.

Det billede som du vil bruge på udskriften skal tilføjes html-koden (lige
efter det andet). Det får så til gengæld display:none på den generelle css.

Mikkel
--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/