Leje af bil med rabat, info
Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-08-05 05:29

Det er muligvis noget de fleste ved, men jeg gjorde ikke før for ganske
nylig.

Man kan leje blier på nettet her http://www.carbookers.com - hvilket i
sig selv ikke er nogen stor ting da man kan gøre det samme hos Avis,
Europcar osv.

Men hos Carbookers er det i de fleste tilfælde substantielt billigere,
og varen er præcis den samme som hos de etablerede udlejere da det
faktisk er deres produkter der udbydes

Jeg har lejet en bil i Frankrig en uge i starten af september, til min
store overraskelse viste det sig at den skal afhentes hos Europcar.
Forskellen er blot at hvis jeg der lejer samme bil i samme periode
koster det 3.200 mod de 1.800 jeg har betalt!

En af mine venner skulle bruge en bil en enkelt dag i DK og gik blot ind
hos en af de store udlejere i lufthavnen og betalte kassen. Et senere
check viste at han kunne have fået den til under det halve hos
Carbookers....

Man kan også forsikre sig mod selvrisiko for peanuts, ikke uvæsentligt i
nogle lande.

Håber nogen kan få glæde af det her som jeg har haft.

Ole Thomsen