IE: siden kan ikke findes?
Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 09-08-05 23:26

Hej.

På det seneste har jeg oplevet at jeg ikke kan bruge "tilbage" knappen i IE.

Jeg får meddl. om, at siden ikke kan findes. Det drejer sig om flere sider,
men et godt eks. er bilbasen.dk hvor jeg ikke kan gå tilbage til forrige
side, men er nødt til, at gå til startsiden.

Jeg kører med XP og IE ver. 6.0.2990 SP2.

Har nogen en idé om, hvad jeg kan gøre?

Mvh

Jasper

Fra : Pjensen73

Dato : 10-08-05 00:17

Jasper Ahrensbach skrev:
> [...]
> side, men er nødt til, at gå til startsiden.
>
> Jeg kører med XP og IE ver. 6.0.2990 SP2.

Ja. Hent Firefox
http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.6&os=win&lang=da-DK

Fra : as

Dato : 10-08-05 15:05

"Jasper Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jasper
>
> --
> Husk at fjerne "FJERNES" i min e-mail adr.

Det problem har jeg også været ude for på flere maskiner, men jeg har aldrig
fundet løsningen. Du må gerne poste her hvis du finder en løsning!

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 10-08-05 16:29

> [...]
> forrige side, men er nødt til, at gå til startsiden.
>
> Jeg kører med XP og IE ver. 6.0.2990 SP2.

Ikke rigtigt noget *så vidt jeg ved*. Det er oftest en bevidst begrænsning
lavet af udgiveren af webstedet.

Du kan nøjes med at se hjemmesider uden scripts. Eller du kan sætte din
browser op til altid at bruge cache og så håbe at de sider du besøger
tillader dette.

Mikkel

Fra : Thomas gade

Dato : 10-08-05 22:11

Jasper Ahrensbach wrote:

> [...]
>side, men er nødt til, at gå til startsiden.
>
>Jeg kører med XP og IE ver. 6.0.2990 SP2.

Måske skulle du se efter om du har fået noget spyware på din maskine.

www.spywarefri.dk

Mvh Thomas