Rss reader
Fra : Jim

Dato : 09-08-05 10:13

Jeg har i et stykke tid haft Feedreader installeret, med her til morgen
havde den mistet sine feeds.
Så blev den afinstalleret.
Kan nogen give mig et link til en rss-reader, som har gyldigt certificat og
hvor udgiveren står ved sit produkt?

Mvh. Jim

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 09-08-05 17:44

Jim skrev:

> [...]
> Kan nogen give mig et link til en rss-reader, som har gyldigt
> certificat og hvor udgiveren står ved sit produkt?

Øhhh Feedreader tager sine feeds fra newsisfree og moreover. Dette er
"blot" samlinger af links (og så vidt jeg husker er newsisfree ikke
helt gratis!). Der er stor sandsynlighed for at de blot har ændret
deres fremgangsmåde. Så må du jo selv ud at lede efter dem. Selve
readeren er gratis, det samme er abilon og rssbandit, men som regel må
du selv ud på internettet for at samle dine feeds. Bruger du firefox,
så kan du se nede i højre hjørne hvis siden har en feed integreret.
Andre steder gør de selv opmærksom på det.

Claus
Claus

Fra : Jim

Dato : 10-08-05 00:26

"Claus Jacobsen" <Claus@spammigikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så kan du se nede i højre hjørne hvis siden har en feed integreret.
> Andre steder gør de selv opmærksom på det.

Efter den første installation lå der allerede en amsse feeds, men de
forsvandt.
Nu har jeg geninstalleret, og nu fandt jeg en side, hvorfra jeg kunne
kopiere forsk. feeds. http://rss.spontek.dk/ og http://rss.asdf.dk/ .
Jeg har FF installeret, så den vil jeg da anvende, som du anbefaler.
Tak for hjælpen.

Mvh. Jim.