Telmore/TDC og 3G
Fra : Christopher Tracy

Dato : 09-08-05 09:31

Hey

Ifølge denne artikel, http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=23085
, kommer TDC med 3G i år, mon så man kan regne med at Telmore også kommer
med - det er jo trods alt et TDC selskab nu ?!

Nogen der har en idé om det ?

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-08-05 10:30

Christopher Tracy wrote:
> [...]
> , kommer TDC med 3G i år, mon så man kan regne med at Telmore også kommer
> med - det er jo trods alt et TDC selskab nu ?!

Jeg sidder og håber på det samme, dog kunne jeg godt frygte at der ville
gå ekstra tid fra "ægte" tdc kunder får 3G, til vi Telmore kunder kommer
med på vognen.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : Christopher Tracy

Dato : 09-08-05 20:56

Hey

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

> Jeg sidder og håber på det samme, dog kunne jeg godt frygte at der
> ville gå ekstra tid fra "ægte" tdc kunder får 3G, til vi Telmore
> kunder kommer med på vognen.

Ja sikkert... og så Telmore som var så meget fremme foran de andre engang

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 09-08-05 21:47

> Ja sikkert... og så Telmore som var så meget fremme foran de andre engang

De kan jo ikke være foran med ting de ikke har nogen indflydelse på -
eksempelvist om TDCs netværk er klar til lancering af 3G.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : C. Howard

Dato : 09-08-05 22:21

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:ddb1p8$1gl3$1@newsbin.cybercity.dk...

> Ja sikkert... og så Telmore som var så meget fremme foran de andre engang

Så meget fremme kan Telmore heller ikke havet været når de rent faktisk ikke
har deres egne sender men lejer sig ind hos de andre store.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-05 00:30

Christopher Tracy skrev:

>Ja sikkert... og så Telmore som var så meget fremme foran de andre engang

Telmore har aldrig været foran rent teknisk. De var foran hvad
pris angår, og de var og er foran hvad brugervenlighed og gode
hjemmesider angår.

--
Bertel

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-08-05 08:44

> Telmore har aldrig været foran rent teknisk. De var foran hvad
> pris angår, og de var og er foran hvad brugervenlighed og gode
> hjemmesider angår.

Telmore har aldrig været foran hvad pris angår. Der har _altid_ været et
selskab der har været billigere.

--
Per, Esbjerg
Telmorekunde i _mange_mange_ år og husker stadig ovenstående.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 10-08-05 22:49

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:dd9pjg$olh$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=23085 , kommer TDC med 3G
> i år, mon så man kan regne med at Telmore også kommer med - det er jo

Jeg har tidligere læst spekulationer om, at en af grundene til, at TDC holdt
sig tilbage med 3G-lancering var, at "3" i Danmark havde givet 3G et lidt
discount-agtigt præg. "3" forsøgte først at sælge sig selv som et
kvalitetsprodukt, men droppede den linje - efter et direktørskift - til
fordel for lavpris-telefoni ("0 på 3" og billige minutter i pakker).

Det har fået TDC til at overveje deres strategi, og en mulighed er - ifølge
rygterne - at de faktisk vil bruge netop Telmore til at introducere
lavpris-3G-telefoni, måske ud fra den erkendelse, at mange af Telmores
kunder faktisk er mere teknisk mindede og interesseret i ny teknologi end
den almindelige TDC-kunde.

Umiddelbart vil jeg tro, at TDC vil blæse ind på 3G-markedet med fuld
styrke, og prøve at udnytte noget af det hype, som "3" har skabt om selve
teknologien. Et af de punkter, hvor jeg tror, TDC vil satse ekstra kraftigt
kommer til at handle om e-mail, hvor TDC jo har den fordel, at de også har
mange internet-kunder, der gerne vil have mobil adgang til mailen samt evt.
MSN/ICQ.

Fuld styrke betyder hos mig at både TDC, Telmore og andre serviceprovidere
vil få mulighed for at bruge 3G-nettet og vil gøre det.

Just my 2 cents.

Kasper