Bedste Telefon til Pocket PC.
Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 08-08-05 21:10

Hej,

jeg overvejer at anskaffe mig en Nokia 6600, idet den kan afspille pocket pc
software..

Hvilke andre modeller er der derude og hvad skal man være opmærksom på ??
F.eks. Operativ System etc.

mvh
jørgen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-08-05 22:16

On Mon, 8 Aug 2005 22:09:48 +0200, "Jorgen [DK/2400]"
<nyhedsgruppe_vaek@gmail.dot.com> wrote:

>Hej,
>
>jeg overvejer at anskaffe mig en Nokia 6600, idet den kan afspille pocket pc
>software..

det kan den ikke...

Nokia bruger Symbian, ikke Windows Mobile som bruges på pocketpc

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 09-08-05 16:33

beklager forvirringen. læste lidt mere om Nokia OS idag.

nu står valget imellem den lidt ældre Nokia 6600 eller 3230/6670.

erfaringer med disse ?

mvh
jørgen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-08-05 18:21

On Tue, 9 Aug 2005 17:33:14 +0200, "Jorgen [DK/2400]"
<nyhedsgruppe_vaek@gmail.dot.com> wrote:

>beklager forvirringen. læste lidt mere om Nokia OS idag.
>
>nu står valget imellem den lidt ældre Nokia 6600 eller 3230/6670.
>
>erfaringer med disse ?

Prøv at søge tilbage i gruppen - bl.a. Nokia 6600 har været opppe
flere gange og ikke altid for det gode.
Jeg havde den selv en kort periode, da den kom frem, men droppede den
hurtigt til fordel for en SE P900, som er langt bedre (uden at være
ideel) som smartphone efter min mening

Har du overvejet smartphones (bl.a. Qtek) baseret på Windows Mobile -
her er der langt større udvalg af software, hvis du ellers har noget
at bruge det til.

Skal det absolut være en Nokia ville jeg nok vælge en af de nyere
modeller, altså 3230 eller 6670. Eller 9300/9500, hvis du for alvor
har brug for lommecomputer-funktionerne.

Lars

PS: du bør skrive UNDER, det indlæg du replicerer på - det er jo ikke
Jeopardy det her