Henrik Stidsen skrev den 09-08-2005 00:40:
> Carsten Riis formulated the question :
>
>> Fx hvad var dit problem? Fik du løst det? Hvornår var du ringede?
>> Samtalens længde? Hvordan opførte du dig selv*?
>
>
> Jeg havde siddet på vent først 20 min, var blevet smidt tilbage i køen
> til endnu længere ventetid (ingen begrundelse, blev sat på hold og røg
> tilbage i køen), derefter næsten 30 minutter ventetid for at snakke med
> en der kunne hjælpe fordi jeg ikke kunne logge ind og se regningen.
>
> Jeg startede med at forklare mit problem, "jeg logger ind via
> mymobile..." og så kom den overbærende "talen ned til" supporter ellers
> med en hel masse om at det var forkert osv.
>
Problem = Årsag til opkaldet.
hvad var dit problem med mymobile?
> Tidspunktet var fra 18:00 til 19:23 hvoraf størstedelen af tiden var
> ventetid - men jeg er "velsignet" med en manglende evne til at skælde
> kundeservice medarbejdere ud så nej, jeg opførte mig ikke bitchy. Jeg
> har selv telefonpasser job så jeg ved godt hvordan man skal opføre sig.
>
ok. ville bare lige sikre mig, at vi er på samme "level of communcation".
--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det