Send form - og til en ny side - hvordan???
Fra : Thomas Christensen

Dato : 08-08-05 14:20

Hejsa

Jeg har på siden www.postens-kunstforening.dk lavet en indmelding
til foreningen, men hvordan sender jeg dem efter, at de har
trykket på "send" til en anden side, hvor der skrives noget om
tak for tilmeldingen ... bla bla

mvh

Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 08-08-05 14:40

"Thomas Christensen" <vibeke.thomas@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
> til foreningen, men hvordan sender jeg dem efter, at de har
> trykket på "send" til en anden side, hvor der skrives noget om

Jeg går ud fra at det er sådan her (indsættes i form-koden):
<input type="hidden" name="redirect" value="din side">

--
Gorm Sørensen

Fra : Thomas Christensen

Dato : 08-08-05 19:48

Tak for svaret - det virker.
mvh
Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-08-05 14:46

Thomas Christensen skrev:

> [...]
>til foreningen, men hvordan sender jeg dem efter, at de har
>trykket på "send" til en anden side, hvor der skrives noget om

Ved i formens action at specificere den side der skal skrive "Tak
for tilmeldingen". Det betyder at siden både skal kunne behandle
de inputtede data, sende besked videre og kvittere over for
brugeren.

Hvilken action er der angivet nu?

Kender du PHP (eller et andet serverside-sprog)?

--
Bertel

Fra : jopa

Dato : 08-08-05 15:01

Bertel Lund Hansen skriblede bla:

> Kender du PHP (eller et andet serverside-sprog)?

Burde han gøre når han kører ASP, og bruger et cgi formmail script
--

Mvh. John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leonard

Dato : 08-08-05 15:21

Thomas Christensen <vibeke.thomas@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg har på siden www.postens-kunstforening.dk lavet en indmelding
>til foreningen, men hvordan sender jeg dem efter, at de har

1. du kunne jo have givet et direkte link til indmeldingssiden, det
havde gjort det nemmere at finde derind.
2. du kunne have oplyst at du bruger en FormMail.pl til at sende med.

Da du bruger FormMail.pl så må du spørge din udbyder om dokumentation
til denne og så følge den.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/