Afinstallering af DTG Serials?
Fra : Holger Wahlström

Dato : 08-08-05 11:58

Jeg har haft DTG Serials v.1.0 installeret på min P4/3.2Gb/XPPro, og
åbenbart ikke fået den ordentlig slettet. Når jeg booter, kommer Wndows
Installer og vil geninstallere den, men kan ikke finde
C:\DOCUME~1\Holger\LOKALE~1\Temp\Midlertidig mappe 2 for dtg.serials.zip\.
Jeg kan ikke finde nogen (klar) vejledning på nettet i øvrigt, så nu
prøver
jeg her: Hvordan kan jeg blive resterne af programmet kvit?

____________________

http://psykologibasen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-05 13:47

Holger Wahlström skrev:

>Jeg kan ikke finde nogen (klar) vejledning på nettet i øvrigt, så nu
>prøver
>jeg her: Hvordan kan jeg blive resterne af programmet kvit?

Prøv i news:dk.edb.system.ms-windows, det har jo ikke noget med
browser at gøre.
--
Knud

Fra : Holger Wahlström