Kan ikke se visse sider...
Fra : Jesper

Dato : 08-08-05 11:40

Hej.

Jeg har netop fået mig en ny bærbar PC. Den kører XP.

Jeg oplever på enkelte websider, at jeg ikke kan komme videre til næste
side, hvis der er et hyperlink på en given side, som jeg forsøger at klikke
på.

Et eksempel er f.eks. på www.ofir.dk. Under nogle af deres rubrikker hvor
der nederst på siden står et sidetal som man kan klikke på for at komme
videre til f.eks. side 2 - så sker der bare intet, når jeg klikker.

Jeg får et ikon nederst til venstre som fortæller, at der er en fejl på
pågældende side (en scriptfejl?) og derfor kan/vil min pc ikke vise
siden....

Jeg har noget Java installeret.

Har også¨prøvet at deaktivere min firewall og i de hele taget hele Norton
programmerne...uden at det ændrer noget.

Jeg kan sagtens komme ind på pågældende sider fra min stationære pc - så jeg
går ud fra, at det skyldes en eller anden indstilling på min nye pc...

Nogle, som har nogle gode forslag til hvad det kan skyldes?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh

Jesper