endnu et valideringspørgsmål - fejlmelding
Fra : Hanne Svensmark

Dato : 07-08-05 16:55

Jeg er der næsten - har kun én eneste fejlmelding tilbage for at
hele min side er valid - men den nød kan jeg til gengæld ikke
knække.

Fejlmeldingen lyder:

Line 19, column 20: an attribute value literal can occur in an
attribute specification list only after a VI delimiter

Have you forgotten the "equal" sign marking the separation
between the attribute and its declared value? Typical syntax is
attribute="value".

- og bortset fra maskinen måske ikke kan lide det parti jeg taler
om, så kan jeg altså ikke se hvad der adskiller denne fra mine
andre link på siden?????

Se det på www.svensmark.net/tak.htm

Vh Hanne
www.svensmark.net

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 07-08-05 17:08

Hanne Svensmark <hanne@svensmark.net> wrote:

>Have you forgotten the "equal" sign marking the separation
>between the attribute and its declared value? Typical syntax is
>attribute="value".

Ofte ligger fejlen i en linie før den hvor fejlen opdages og i linie
18 har du glemt et "

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Hanne Svensmark

Dato : 07-08-05 18:45

Leonard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Ofte ligger fejlen i en linie før den hvor fejlen opdages og i linie
> 18 har du glemt et "

Tak - det var lige det jeg skulle bruge for at finde det sidste - den
tommelfingerregel med at kigge i linien før vil jeg huske. Nu kom jeg
igennem