Åbning af side i nyt vindue
Fra : Michael Frandsen

Dato : 07-08-05 13:44

jeg bruger en pegefølsom knap på min hjemmeside og der vil jeg gerne have
den ene knap til at åbne billedet i et nyt vindue (popup vindue). men jeg
kan ikke lige hvordan jeg skal gære

--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-08-05 14:04

Michael Frandsen skrev:

>jeg bruger en pegefølsom knap på min hjemmeside og der vil jeg gerne have
>den ene knap til at åbne billedet i et nyt vindue (popup vindue).

Det er ikke muligt, du kan i destinationsramme vælge et nyt
vindue, men ikke lave popup.
--
Knud

Fra : Michael Frandsen

Dato : 08-08-05 17:15

Tak for det hurtige svar

Fra : Peter Kammann

Dato : 08-08-05 01:01

> jeg bruger en pegefølsom knap på min hjemmeside og der vil jeg gerne have
> den ene knap til at åbne billedet i et nyt vindue (popup vindue). men jeg
> kan ikke lige hvordan jeg skal gære

Hej
Link til billedet direkte
<code>
</code>

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-05 02:08

Peter Kammann skrev:

>Link til billedet direkte

Hvad har det med en pegefølsom knap og et popupvindue at gøre?
--
Knud