[DVD] Stor annoncering fra Paramount manda~
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 05-06-01 12:25

Ifølge DVDfile holder Paramount en stor pressekonference på mandag for at
annoncere en DVD-titel. Det skulle efter sigende være rigtigt stort! Hvad
venter vi på fra Paramount som er SÅ stort? Er det Pearl Harbor? Den har på
den anden side lige haft premiere i staterne (25. maj). Må vi få nogle
kvalificerede gæt...

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Claus Nielsen

Dato : 05-06-01 13:21

>Må vi få nogle kvalificerede gæt...

Det kan naturligvis kun være "Star Trek" serierne! :)

Eventuelt også "Forrest Gump"? Eller "Godfather" filmene?

Mvh, Claus Nielsen
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 05-06-01 13:22

Mikkel Selsøe Sørensen <selsoe@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fifr4$1644$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> venter vi på fra Paramount som er SÅ stort? Er det Pearl Harbor? Den har

> den anden side lige haft premiere i staterne (25. maj). Må vi få nogle

Godfather trilogien eller Indiana Jones trilogien. Alt andet end det er
sådan set ret ligegyldigt....

Og ja, jeg ser ikke Forrest Gump som noget særligt. Been there on Laserdisc
and done that on Laserdisc...

Hvis Paramount ikke snart tager sig sammen og får udgivet Indy trilogien så
kan de rende mig. Ikke engang Raiders Of The Lost Ark har de gidet gøre
noget ved, og den har jo osse "kun" 20 års jubilæum i år.....

Hmm....måske ER det alligevel Indy trilogien Paramount
annoncerer..........hvis de har lidt hjerne altså.....

Anyone ?

Thomas

Fra : Claus Nielsen

Dato : 05-06-01 13:46

>Og ja, jeg ser ikke Forrest Gump som noget særligt. Been there on Laserdisc
>and done that on Laserdisc...

På DVD er det vel noget særligt? Eller kan du måske proppe din
Laserdic i din DVD-afspiller? :)

Jeg ser i det hele taget ikke Forrest Gump som noget særligt. Bevares,
det er da en god film, meeen...

>Hmm....måske ER det alligevel Indy trilogien Paramount
>annoncerer..........hvis de har lidt hjerne altså.....

Det er nok tvivlsomt. Rygterne vil vide at den først har release næste
år, så det er nok lidt tidligt at offentliggøre annonceringen af den?

Mvh, Claus Nielsen

Fra : Modesty

Dato : 05-06-01 20:31

>Må vi få nogle
> kvalificerede gæt...

Hmmmmm ........ jeg gætter på Godfather filmene i denne omgang.

Mvh
Maria

--
"There is a difference between knowing the path and walking the path."
Morpheus (Lawrence Fishburne III), The Matrix, 1999

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 05-06-01 21:16

"Modesty" <modesty-blaise.noSPam@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hmmmmm ........ jeg gætter på Godfather filmene i denne omgang.

Ganske godt gættet! DVDfile har senere på dagen ændret siden, og nu viser
det sig at vi får et bokssæt med hele trilogien plus en ekstra disk med
ekstramateriale. Den skulle efter sigende komme d. 9. oktober. Detaljerne må
vi dog vente til på mandag med at få. Se mere her:

http://www.dvdfile.com/software/dvd-video/index.html#06/05/2001

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Modesty

Dato : 06-06-01 16:17

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> wrote
> [...]
Detaljerne må
> vi dog vente til på mandag med at få. Se mere her:

Jamen det er jo ok... Paramount kan vel dårligt komme uden om nu
Jeg gættede lidt på den, fordi jeg var omkring Amazon og lede efter den
og der var de faktisk ved at line op til at den snart kunne blive
aktuel. Det er vist ozze på tide.

Venlig hilsen
Maria