Favoritnumre på mobil?
Fra : ......Ps

Dato : 07-08-05 10:52

Min datter skal på efterskole. Hun påstår, at der findes et abonnement, hvor
man kan ringe gratis til bestemte numre - som "favoritnumre" - og det ville
jo passe fint til kæresten! Jeg kan bare ikke finde sådan et abonnement.
Nogen der kender et sådant? Altså gratis taletid til et eller flere
"favoritnumre", og så alm. takst for øvrige samt sms`er?
Psørensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-08-05 10:57

Mener TDC kører med noget.
Det kræver at modtager har TDC

Unotel har vidst også noget !
- Ved ikke lige hvordan det fungerer i praksis her.

/A

Fra : Ditte

Dato : 07-08-05 10:58

> [...]
> Nogen der kender et sådant? Altså gratis taletid til et eller flere
> "favoritnumre", og så alm. takst for øvrige samt sms`er?

Hej

Det er TDC's Mobil Extra. Men det tilbud er udløbet.$( Jeg har det pt, men
ønsker at skifte fra Mobil Extra 200 til Mobil Extra 100, så mister jeg mine
tre favorit numre, de kan istedet tilbyde fri sms resten af året.) De tre
favotirnumre er kun gyldige til året er omme.
Så det tyder ikke på, at du kan få det via TDC. Jeg vil dog ikke afvise, om
der findes andre muligheder for at ringe gratis til nogle bestemte numre.

Hilsen Ditte

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-08-05 18:48

On Sun, 7 Aug 2005 11:51:32 +0200, "......Ps" <remove_pbs@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>Nogen der kender et sådant? Altså gratis taletid til et eller flere
>"favoritnumre", og så alm. takst for øvrige samt sms`er?

"Gratis" taletid har kun været udbudt i forbindelse med andre
betalingsprodukter, dvs. hvor man skulle købe taletid for en bestemt
(høj) sum penge hver måned for at opnå muligheden.

TDCs MobilExtra blev fxc. solgt med den mulighed for noget tid siden
tidsbegrænset men man skulle købe taletid derudover for 200-300 kr. om
måneden for at opnår muligheden i en tidsbegrænset periode.

Men hvis hun taler adskillige timer om dagen med hendes udkårne (hvad
hun sikkert gør , så er der andre muligheder - f.eks. Sonofons Fri
Fritid hvor hun ringer gratis til alle 48 timer om måneden for 199 kr.
mellem 18.00 og 07.00 kr. (max én time pr. opkald) På andre
tidspunkter og når de 48 timer er overskredet koster det 80 øre/minut.
SMS'er koster 20 øre.

TDC har noget de kalder Fri tale, hvor man kan ringe til to numre på
TDCs net (inkluderer bl.a. Telmore) ubegrænset for 100 kr. pr. måned
(dog max 1 time pr. opkald, max 3 timer i alt mellem 8 og 16), men det
kræver et MobilExtra-abonnement til minimum 129 kr. pr,. måned oveni.

Hvis honyeboy har fastnettelefon kan hun få sig et Debilos-abb. med
Fri Zone - så kan hun indtil nytår ringe 48 timer om måneden for 0 kr.
fra et bestemt sted (zone) til alle fastnettelefoner. Fra 1.1.2006 er
prisen 49 kr./måned. Mobilopkald koster 99 øre, SMS'er 20 øre.
Abonnement koster ikke noget.

Lars