valg af ny telefon evt m xhtml
Fra : Jørgensen

Dato : 06-08-05 22:50

Så er den gamle sony t68i på vej ud, men hvad skal ind.

Jeg er ikke specielt hook på alt det kameragrej, det der er vigtigt for
mig
er en ordentlig kalender og kontaktinfo.

Og så bruger jeg PT WAP til vejrudsigter, og har spekuleret på om det er
værd at gå efter en der kan vise xhtml.
Dur det? Er der nogle af jer der bruger det?

Er der nogen der har et bud på hvad telefon jeg skal vælger?

PT kigger jeg på Sony E K700 og K750 - siemens S65 og Nokia 6260 - 3230 -
6101

susanne

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-08-05 03:30

On Sat, 6 Aug 2005 23:50:11 +0200, "Jørgensen" <cbjFJENES@12move.dk>
wrote:

> [...]
>er en ordentlig kalender og kontaktinfo.
>
>Og så bruger jeg PT WAP til vejrudsigter, og har spekuleret på om det er

Fra og med WAP 2.0 er der udnyttelse af xhtml - og det understøtter de
fleste mobiltelefoner i dag, så det er lige før det bliver sværere at
finde en telefon uden end en med xhtml-visning

Fra : Jørgensen

Dato : 08-08-05 15:33

> Fra og med WAP 2.0 er der udnyttelse af xhtml - og det understøtter de
> fleste mobiltelefoner i dag, så det er lige før det bliver sværere at
> finde en telefon uden end en med xhtml-visning

Takker for den oplysning. Den hjælper faktisk rigtigt meget.

Men hvad med kalendere er de ens idag
Susanne