jensen router
Fra : ksk

Dato : 06-08-05 22:07

hejsa ALL
hvad gør jeg ved en jensen bredbåndsrouter der er død under upgradering ???
pfh Tak

KsK

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-08-05 15:41

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev

> hvad gør jeg ved en jensen bredbåndsrouter der er død under upgradering
???
> pfh Tak

Prøv først at lede efter en resetknap, som du holder inde f.eks. 20-25
sekunder under opstart.

Ellers har jeg ikke ideer end at kontakte deres support.

Claus

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 08-08-05 05:38

> [...]
> sekunder under opstart.
>
> Ellers har jeg ikke ideer end at kontakte deres support.

Denne reset knap er inde i routeren - dvs. den skal adskilles, hvilket
dog heller ikke er noget problem

Den skal holdes nede imens strømmen tilsluttes

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-08-05 15:31

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev

> Denne reset knap er inde i routeren - dvs. den skal adskilles, hvilket
> dog heller ikke er noget problem
> Den skal holdes nede imens strømmen tilsluttes

Ok, jeg vidste ikke, at den sad inden i. Jeg har selv lige købt en stak
topcom routere, som jeg måtte resette en af, fordi jeg havde glemt det
kodeord, jeg brugte...

Men spørgsmålet er så, om det overhovedet hjælper ham. Hvis routeren ikke
har sit OS hardcoded men kun har det liggende på flasram, hvor koden måske
kan være ufuldstændig, så er han jo desværre lige vidt.

Claus

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 09-08-05 05:49

> [...]

> har sit OS hardcoded men kun har det liggende på flasram, hvor koden måske
> kan være ufuldstændig, så er han jo desværre lige vidt.

Hej Claus

Nej, det er netop også det jeg kunne frygte - den kan formentlig ikke starte
op når der ikke er noget firmware i den - med mindre den har plads nok
i flash'en til at indeholde en "backup" - men jeg tvivler

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 16:10

> hvad gør jeg ved en jensen bredbåndsrouter der er død under upgradering
> ???

Der er 3 måneders gratis support (dansk) på alle Jensen produkter.

Se http://jensenscandinavia.com/

Med venlig hilsen

Rune.