Gorillaz - hvad er historien?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 05-06-01 12:05

Hvorfor er det at Damon Albion spiller med i noget, der hedder
Gorillaz. Er det et sidespring fra Blur?
Eller er Blur stoppet, eller hvordan?

Kort sagt: Hvad er Gorillaz?

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-06-01 13:16

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com> wrote in message
> Hvorfor er det at Damon Albion spiller med i noget, der hedder
> Gorillaz. Er det et sidespring fra Blur?

Ja, det kan vist bedst betegnes som et sidespring. Beat på P3 nævnte
ihvertfald noget om en kommende Blur-plade sidste torsdag. Spørg mig ikke om
detaljerne, for jeg hørte kun, at der i anden time ville komme noget om,
hvem der skulle producere pladen (vist en stor overraskelse).

> Kort sagt: Hvad er Gorillaz?

Det lader til at være et halvvejs for-sjov-projekt for nogle forskellige
mennesker, både musikere og grafikere. Så vidt jeg kan forstå har de hyret
et par skuespillere til at rejse rundt og give interviews som Gorillaz.
Damon ser det vist som en måde at tage pis på alle de seriøse bands, vi ser
for tiden der er ærlige og alvorlige i forbindelse med interviews.

Men det lader altså ikke til, at Blur stopper.

/Nikolaj

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 06-06-01 18:25

> Kort sagt: Hvad er Gorillaz?

Det er Damon Albarn en producer og en grafiker der har opdigtet et band.
Damon Albarn står vist selv for musikken og har så også en helvedes masse
gæsteoptrædener på.

Kig her:

http://fans.gorillaz.com/

Vh Mikkel