Ny linje
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 06-08-05 16:03

Hej.

Jeg har en Nokia 3510i.
Hvordan skifter jeg til ny linje f.eks "Hej XXXX" ?.
Erik Jakobsen

Fra : Jakob

Dato : 06-08-05 16:18

> Hvordan skifter jeg til ny linje f.eks "Hej XXXX" ?.

På min 6230 var det noget med at man kunne lave et linieskift ved at trykke
0 (nul) tre gange når T9-ordbogen ikke var slået til. Fandt ud af det ved et
tilfælde. Ved ikke om man også kan det når ordbogen er slået til.
Prøv det...

--
Hilsen Jakob

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 06-08-05 16:40

Jakob wrote:

> [...]
> 0 (nul) tre gange når T9-ordbogen ikke var slået til. Fandt ud af det ved et
> tilfælde. Ved ikke om man også kan det når ordbogen er slået til.

Hej Jakob.

Det virker fint på min 3510i også. Tak for din hjælp.

Erik.

Fra : Else Holm

Dato : 06-08-05 17:45

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Fandt ud
> af det ved et tilfælde. Ved ikke om man også kan det når

Man kan også trykke længe på Stjerne > Pil op - så kommer du til
linieskift.

--
Else

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 06-08-05 18:12

Else Holm wrote:
> [...]
> Fandt ud
> ordbogen er
>
> Man kan også trykke længe på Stjerne > Pil op - så kommer du til

Tak for det Else,

Erik