Vandret scrool ved 100% bredde
Fra : David Trasbo

Dato : 06-08-05 14:55

Jeg er stødt ind i et irriterende problem.

Med 100% bredde på en div kommer der en uprofessionel vandret scroolbar.

Jeg har prøvet at kigge i CSS'en på andre sites som anvender samme metode
men jeg kan ikke se forskel.

Nogle der har erfaringer?

--
David Trasbo.
http://indexpage.dk

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 06-08-05 15:34

David Trasbo skrev:

> [...]
> scroolbar.
>
> Jeg har prøvet at kigge i CSS'en på andre sites som anvender samme

Ja for at vi overhovedet kan finde ud af hvad der er galt, må du altså
smide et link til din side, så vi kan se hvad der er galt! Det kan jo
være alt mellem himmel og jord, når du bare kommer med et udsagn.

Claus

Fra : David Trasbo

Dato : 08-08-05 09:38

> Ja for at vi overhovedet kan finde ud af hvad der er galt, må du altså
> smide et link til din side, så vi kan se hvad der er galt! Det kan jo
> være alt mellem himmel og jord, når du bare kommer med et udsagn.

Siden er ikke online! Spar lidt på udråbstegnene...

--
David Trasbo.
http://indexpage.dk - Jeg har flere sider...

Fra : Christoffer

Dato : 08-08-05 10:06

"David Trasbo" <datra@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Siden er ikke online! Spar lidt på udråbstegnene...
Så læg et eksempel op.. ifølge din signatur mangler du ikke ligefrem et sted
at gøre det.

> David Trasbo.
> http://indexpage.dk - Jeg har flere sider...

--
Christoffer

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 08-08-05 16:30

David Trasbo skrev:

> Siden er ikke online! Spar lidt på udråbstegnene...

hmm der var da kun et enkelt.

Claus

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-08-05 15:35

David Trasbo <datra@mail.dk> skrev:

> Jeg er stødt ind i et irriterende problem.

På hvilken side? Vi kan ikke fejlsøge på intet

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 06-08-05 18:35

> [...]
>
> Jeg har prøvet at kigge i CSS'en på andre sites som anvender samme metode

Jeg har måske haft samme problem,

problemet var at siden var bredere end vinduet. (siger næsten sig selv ik')

altså

margin +elementets brede + margin

kan ikke være i vinduet hvis elementets brede er 100% af vinduet

hvis ovenstående ikke løser det, så giv et link til siden, så vi ved hvad du
laver

/Kasper