Kaj Vilhelmsen-forfulgt uskyldighed
Fra : Per Hagemann

Dato : 06-08-05 00:13

Noget tyder på at Radio Holger slet ikke har opfordret til vold eller drab.
I følge Harry Vinter er der kun tale om en analyse af muligheden for at
undgå bombeterror:

http://www.dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-492-mid-1-params-2.html

Derfor ser det ud til Danmarks Radio har scoret selvmål igen ved at manipule
meningsforstyrrende med politiske modstander uden at invitere dem til en
åben debat om sagen. Lasse Jensen har ellers netop brugt en hel time i
Mediemagasinet på en sag fra TV-2 om indvandrerbandekriminalitet, hvor der
ganske givet var tale om en langt mere loyal klippeteknik end i sagen om Kaj
Vilhelmsens ord i Radio Holger.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-08-05 01:29

Per Hagemann wrote:
> [...]
> ganske givet var tale om en langt mere loyal klippeteknik end i sagen om Kaj

Hvis DRs gengivelse er blot nogenlunde journalistisk - og ikke engang
nødvendigvis juridisk - forsvarlig, så synes Kaj Vilhelmsen altså at
have krydset den nøjagtigt samme linje, som vi selv mener bør gælde for
muslimske indvandrere: Nemlig at de kan have deres meninger og deres tro
i fred, blot de ikke begynder direkte at ville motivere andre til
voldelige handlinger imod medborgere.

Det er for mig at se åbenlyst dobbeltmoralsk at forsvare Kaj Vilhelmsen.
Jo, han provokerer sikkert bevidst ved måske intentionelt at lave en
slags "revers fredagsbøn" som er nøjagtig så blodig og militant, som man
åbenbart er til sinds at lade enhver Imam fremsige en prædiken i en
muslimsk Moske, men ikke desto mindre må jeg påkalde mig at det IKKE
drejer sig om, hvor hurtigt vi kan lade os degradere til det af
modstanderen ønskede niveau, men derimod at vi hæver os langt over det!

Kaj Vilhelmsen forsyner desværre selv venstreorienterede halal-hippier
med lige præcis, hvad de gerne vil høre fra "den obskure danske
racist-højrefløjs uhellige treenighed af Dansk Folkeparti-Den Danske
Forening-Danske Nazister ", for bare at gøre dem så meget desto
stædigere i deres næsten intentionelt manglende kritiske sans, hvad
Islam som fundamentalisk-teokratisk Verdensimperiumsideologi angår....

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-05 02:11

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> i deres næsten intentionelt manglende kritiske sans, hvad Islam som
> fundamentalisk-teokratisk Verdensimperiumsideologi angår....

Indtil jeg ser ordret hvad Radio Holger sagde, vil jeg insistere at
ytringsfrihed skal være grænseløs - blot skal der straffes hvis direkte
opfordring til vold mod bestemte personer. Og der skal ikke straffes ved at
inddrage lokalradio-sendetilladelse.

Muhamedaner-fundamentalisterne skal udvises og deres slægter incl. Men evt
lighed mellem Vilhelmsen og dem, skal ikke betyde noget praktisk - han er
barn af familien Danmark og kan rummes i vort fællesskab. Og der er for lidt
medieadgang til indvandringsmodstandere.

Fra : Per Hagemann

Dato : 06-08-05 02:42

meddelelse news:42f4045b$0$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> fred, blot de ikke begynder direkte at ville motivere andre til voldelige

KW nævnte de to realistiske muligheder for at undgå Koranfunderede bomber i
Danmark, enten at udsende alle muhamedanere eller at udrydde de fanatiske af
slagsen. Uden selv at støtte udryddelsesmuligheden.

Er der andre nogenlunde effektive metoder til at undgå bomber, når nu vi er
deltager i amerikanernes korstog i Afghanistan og Irak?

Her et langt citat fra Kaj Vilhelmsen om sagen:

citat start

Fælleslisten mod

Indvandringen

August 2005

Årgang 4, Nummer 8

Hør Radio Holger !

På FM 90,4 MHz. og

Hybrid 87,7 MHz.

Onsdag og torsdag

kl. 18-21 og lørdag

kl. 8-10.

Radio Holger er de

danske patrioters

stemme.

Sidste nyt. Radio

Holger lukkes nu

på ulovlig måde.

Radio Holger lukkes

nu uden en egentlig

sagsbehandling,

skønt dette er klart

ulovligt. I første omgang

er der desværre

ikke noget at gøre

ved det, men senere

vil der komme en

række retssager mod

de ansvarlige personer,

når det er blevet

klart, hvem disse er.

Radio Holger siger farvel

til alle lyttere!

Sandheden skal gøre Eder frie

Danmarks Radio og Radio Holger

Den 29. juli svindlede journalisterne fra Danmarks Radio med en udsendelse

i Radio Holger, idet man klippede i udsendelsen, så nogle i

udsendelsen forekommende sætninger blev indsat i en helt ny sammenhæng.

Og udfra denne nye og falske sammenhæng hævdede

man, at Kaj Vilhelmsen i Radio Holger opfordrede til mord på muhamedanerne

i Danmark på baggrund af terroraktionerne i England.

Men dette er ikke sandt, og havde man bragt Kaj Vilhelmsens udtalelser

i den oprindelige udgave fra Radio Holger, så var det helt klart

fremgået, at Kaj Vilhelmsen blot udtrykte den mening, at en fremtidig

muhamedansk terror i Danmark bør gengældes over for det muhamedanske

samfund i Danmark, hvilket jo er rimeligt nok, da en

muhamedansk terror i Danmark kun kan iværksættes, hvis terroristerne

får aktiv hjælp af det muhamedanske samfund i Danmark. Der var

altså i Radio Holger tale om et helt logisk og fornuftigt personligt

standpunkt angående konsekvenserne af en muhamedansk terror i

Danmark, men dette standpunkt blev helt forvrænget i Danmarks Radio,

så det fejlagtigt synes at fremgå, at Kaj Vilhelmsen opfordrede

til mord på muhamedanerne i Danmark på baggrund af forhold i

England. Det var altså slet ikke tilfældet, det var kun grov manipulation

fra Danmarks Radios side.

Danmarks Radio påstod ligeledes, at Kaj Vilhelmsen i Radio Holger

skulle havde sagt, at alle muhamedanske indvandrere skal dræbes,

men det er heller ikke sandt. For Kaj Vilhelmsen nævnte ganske vist,

at der kun er to måder at forhindre en fremtidig muhamedansk terror

i Danmark på, enten ved at hjemsende muhamedanerne eller ved at

slå en betydelig del af de fanatiske muhamedanere ihjel, og så sagde

Kaj Vilhelmsen, at vi naturligvis foretrækker den humane løsning

med hjemsendelsen. Men eftersætningen om at foretrække den humane

løsning skar Danmarks Radio ganske roligt bort, og derved

ændrede man på meningen i udsagnet, så dette udsagn fremstod langt

mere kontroversielt, end det rent faktisk var. Der er altså tale om ren

manipulation, når Danmarks Radio fremsætter sine påstande om Radio

Holger overfor offentligheden, men denne åbenlyse svindel fra

DR-journalisternes side er desværre blevet godkendt af den ansvarshavende

nyhedsredaktør for Danmarks Radio, der er en kendt venstreorienteret

provokatør.

fortsættes side 2

Fortsat fra side 1

Men skønt der altså bare er tale om svindel og

manipulation, så nåede Danmarks Radios journalister

alligevel deres egentlige mål med disse

falske påstande, for formanden for Københavns

Kommunes Lokalradionævn, kulturborgmester

Martin Geertsen, blev motiveret til endnu engang

at gøre et forsøg på at få lukket Radio Holger.

Borgmester Martin Geertsen har flere tidligere

gange forsøgt dette, og når han nu i Danmarks

Radio og i dagspressen uden videre erklærer,

at Radio Holger skal lukkes, så udtaler

han sig alene udfra de falske påstande om Radio

Holger i Danmarks Radio, uden at han overhovedet

har forsøgt at søge objektive oplysninger

om sagen, f.eks. ved selv at høre den pågældende

udsendelse i Radio Holger. Denne overfladiske

og helt ukvalificerede optræden er typisk for

kulturborgmester Martin Gertsen og for Lokalradionævnets

øvrige medlemmer, man har ingen

ordentlig sagsbehandling men udtaler sig rask

væk baseret på den tilfældige hetz, som Radio

Holger udsættes for. Borgmester Martin Geertsen

har da også i forbindelse med de tidligere sager

mod Radio Holger vist sig helt ude af stand

til at varetage sin post som formand for Lokalradionævnet

i København, dels fordi han er komplet

ukvalificeret og dels fordi han er en umådelig

doven person. Han har f.eks. ikke endnu fået

samlet kræfter til selv at skrive et brev til Radio

Holger i sin egenskab af nævnets formand, skønt

han igen og igen har forsøgt at få lukket Radio

Holger. At korrespondere med Lokalradionævnet

i København er at korrespondere med helt

tilfældige kontorister, der måske og måske ikke

har noget med sagen at gøre. Det er ufatteligt, at

en mand, der er så luddoven som borgmester

Martin Geertsen i årevis kan sidde på et offentligt

embede, som han åbenlyst ikke er i stand til

at bestride. Og at Martin Geertsen er helt ukvalificeret

ses bedst af den argumentation, der forekommer

i korrespondancen angående de forskellige

sager mod Radio Holger. Den er så primitiv

og barnlig, at det centrale Radio- og TVnævn

flere gange har forkastet den af samme grund,

sidst da Martin Geertsen og Lokalradionævnet

havde besluttet, at Radio Holger skulle idømmes

en måneds fratagelse af sendetilladelsen. Det var

altså mere relevant for denne uvidende lille

borgmester, om han interesserede sig for at lære

noget end for at lukke Radio Holger. Når man

både er doven og ukvalificeret, så er det her

man skal sætte ind, og så skal man ikke spilde

tiden ved at optræde som anti-racistisk helt i

medierne. Det ser ikke pænt ud!

Også Københavns Politi har endnu engang stillet

sig til rådighed for den foragtelige politiske

hetz, der køres mod Radio Holger. Det siges således

nu, at Københavns Politi på eget initiativ

vil undersøge, om Kaj Vilhelmsens udtalelser er

ulovlige. Og den velkendte presseliderlige og

overordnede politimand Per Larsen har igen

været ude i medierne og gøre sig populær hos

fremmedvennerne, idet han har sagt, at »nu

skulle man forsøge at få dømt ham Kaj Vilhelmsen.

« Og vi kunne måske ønske, at det var

muligt at få dømt politifolk for at være dårlige

danskere og usle spytslikkere, der kryber på

maven for de fremmede i håbet at blive forfremmet.

Vi kunne ønske, at det var muligt at få

dømt ham politimanden Per Larsen. For der er

åbenbart ingen grænser for, hvor dybt politiet

vil nedværdige sig for at blive populære hos de

fremmede muhamedanere og deres elendige

danske medløbere, og man husker i denne forbindelse,

at da der i TV2 fremkom de mest horrible

udtalelser fra en flok kriminelle indvandrerknægte,

da havde politiet slet ikke noget at

skulle have undersøgt. Det turde politiet ikke,

for så skulle man jo i konflikt med indvandrerknægtene,

og så bliver de små politifolk upopulære

i medierne og får øretæver af indvandrerknægtene.

Næ, da var politifolkene ikke så store

på det, og dengang talte de ikke brovtende om

at få folk dømt, da peb politifolkene ynkeligt og

mumlede lidt om ytringsfrihed. Men nu hvor

det er en dansker, der er fremkommet med nogle

udtalelser, så vågner politiet pludseligt op til

dåd, for nu tør de godt igen, her er der jo ingen

risiko for de små politifolk. Og så betyder det

ikke længere noget med ytringsfriheden, den

gælder kun for de fremmede, for danskerne må

kun sige om de fremmede, hvad de herskende

mener, de bør have lov til at sige. Og det ynkelige

danske politi medvirker åbenbart gerne til

at undertrykke ytringsfriheden. Det danske politi

er ikke demokratiets værner, så meget ved vi

nu. Fortsættes side 3

Årgang 4, Nummer 8 Side 2

Danmarks Radio og Radio Holger

Det er altså på tide, at de danske politifolk besinder

sig. For det er nu de skal vælge, vælge mellem

at tjene de fremmede og de fremmedes danske

medløbere eller at tjene det danske folk. Politifolkene

kan ikke blive ved med lefle for de

fremmede og forfølge danske patrioter og samtidig

forvente loyalitet fra de danske borgeres

side. Det har selvfølgelig konsekvenser for politiets

stilling i samfundet, og konsekvenser for

borgernes fremtidige samarbejde med politiet,

når man undskylder de fremmede og lader dem

føre sig voldsomt frem, mens samtidigt slår

hårdt ned på danske patrioter, blot fordi disse siger

sandheden om de fremmede. I denne forbindelse

ville det måske være formålstjenligt om

det danske politi tænkte tilbage på sidste gang,

politiet skulle vælge mellem at tjene danskerne

eller at tjene de fremmede; også dengang valgte

politiet at tjene de fremmede, og det var ikke det

tyske Gestapo, der skød de første danske modstands-

og faldskærmsfolk, det var danske politifolk,

og det skal ikke glemmes. Også dengang

var politiet på det forkerte hold, og det var først i

sidste sekund, efter en lang række mord på danske

modstandsfolk, at politiet fik reddet sig over

på den sejrende side. Politiet gjorde dengang en

meget uheldig figur, og nu er man på vej i samme

retning, man kryber på maven for de fremmede

og vil straffe de danske patrioter. Sidste

gang blev politiets svigt over for det danske folk

tilgivet, men det er jo ikke sikkert, at man tilgiver

politiet næste gang. Måske var det slet ikke

så dumt endda, om de menige betjente nu begynder

at distancere sig lidt fra politichefernes ækle

leflen for de fremmede.

På baggrund af alt dette kan man altså konkludere,

at det udløser en hovedløs forfølgelse fra

myndighedernes og mediernes side, hvis en lokalradio

advarer om en kommende muhamedansk

terror, og at Radio Holger nu forsøges

lukket for at have bragt en sådan advarsel. Vi

fortryder dog ikke, at vi sagde sandheden til en

tåbelig dansk offentlighed, der åbenbart endnu

ikke er parat til at høre sandheden, men vi kan så

kun håbe på, at denne offentlighed bliver klogere,

meget klogere, når de muhamedanske terrorister

lægger deres bomber blandt de sagesløse

danske borgere. Når terroren begynder og blodet

løber, så kan vi kun sige: I ville ikke høre, mens

der stadig var tid, så bebrejd ikke os, når helt

tilfældige danske mænd, kvinder og børn gennembores

af søm fra bomberne! Og til de naive

mennesker, der stadig ikke tror på muligheden

af en muhamedansk terror i Danmark, vil vi kun

sige: Borgerne i London troede heller ikke på

muligheden af muhamedansk terror i deres by,

men hvordan gik det? Ja, det er jo nu almindelig

bekendt, at indvandrede asiatiske og afrikanske

muhamedanere sprængte hele flokke af kristne

englændere i stumper og stykker i Londons trafiksystemer.

De velintegrerede indvandrere fortalte

englænderne, hvad de virkeligt mener om

englænderne, og de fortalte det med meget høj

stemme. Når man har tusinder og atter tusinder

af fanatiske fremmede muhamedanere i samfundet,

så er det ikke et spørgsmål om men hvornår

terroren begynder. Dette er sandheden, og ingen

oprørte mediefolk, brovtende politifolk, domstole

og politikere kan ændre noget som helst

ved denne sandhed, og man kan dømme Mogens

Glistrup, Neerup Buhl, Kaj Vilhelmsen og

mange andre for at sige sandheden, men det

ændrer intet ved sagen. Den muhamedanske terror

står for døren, og vi danskere er i en forfærdelig

situation, for terroristerne er allerede midt

iblandt os. *****

Årgang 4, Nummer 8 Side 3

Danmarks Radio og Radio Holger

Når man ikke vil

høre, så kommer

man til at føle.

Desværre !

Fælleslisten mod Indvandringen

Boks 1848, 2300 København S

Tlf. 32 84 97 77 el. 26 47 41 56

Hjemmeside: www.faelleslisten.dk

E-mail: fmicopenhagen@post.tele.dk

For et dansk Danmark

Billeder©Fælleslisten.

Sandheden er ilde hørt, og da vi er

blevet frataget ordet, så kan vi jo

ikke længere advare men kun vente

på bomberne.

citat slut

Fra : Per Rønne

Dato : 06-08-05 09:07

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> wrote:

> Radio Holger er de
>
> danske patrioters
>
> stemme.
>
> Sidste nyt. Radio

Og hvis du vil have at vi andre skal læse hvad du skriver, så må du
altså ulejlige dig med at sende det på en læservenlig måde ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Hagemann

Dato : 07-08-05 20:56

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
> Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> wrote:

> Og hvis du vil have at vi andre skal læse hvad du skriver, så må du
> altså ulejlige dig med at sende det på en læservenlig måde ...

Kaj Vilhelmsen havde selv skrevet og sendt til bl.a. Ingolf Rasmussen, som
jeg kopierede fra. Derfor det forkerte format, som dog skulle være ret let
at læse i hvert fald for OE-brugere. Her et udsnit af KVs ord i et andet
format:

citat start

[...]

Ikke integrering men internering plus hurtigst mulig reeksport til Tyskland
var opskriften. Storværket herom er Henrik Havreheds disputats »De tyske
flygtninge i Danmark 1945-49«
(Glistrup-citat)

Fra : Per Rønne

Dato : 20-08-05 17:13

> [...]

> jeg kopierede fra. Derfor det forkerte format, som dog skulle være ret let

Nu er det langt fra alle der er så tåbelige at bruge et e-mail program
til usenet. Derudover må man overveje hvad man vil gøre, hvis man vil
have folk til at læse hvad man skriver.

Du kunne jo eksempelvis paste det ind i et Word-dokument, og rette det
til der? Det har hjulpet mig, når jeg har copy-pasted visse ting fra
Encyclopædia Britannica gennem Word til MacSOUP.
--
Per Erik Rønne

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-08-05 07:42

> [...]
> med lige præcis, hvad de gerne vil høre fra "den obskure danske
> racist-højrefløjs uhellige treenighed af Dansk Folkeparti-Den Danske

Jamen det forekommer mig at du selv er med på vognen. Eller tager jeg fejl?.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-08-05 09:07

> [...]

> muslimske indvandrere: Nemlig at de kan have deres meninger og deres tro
> i fred, blot de ikke begynder direkte at ville motivere andre til

Og også uden racismeparagraffen havde de gengivne udtalelser været
ulovlige. Det er ganske simpelt ikke lovligt at opfordre til mord.
--
Per Erik Rønne

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-08-05 10:48

> Og også uden racismeparagraffen havde de gengivne udtalelser været
> ulovlige. Det er ganske simpelt ikke lovligt at opfordre til mord.

Er det opfordring til mord at give udtryk for, at man mener at den eneste måde,
hvorpå man kan undgå terroren i Europa, er ved at fordrive eller at slå alle
muhamedanere ihjel? Det er jo ikke det samme som at sige at muhamedanerne skal
fordrives eller slås ihjel, man kan jo også med ovenstående mene, at man hellere
vil acceptere terroren, end at gøre noget så drastisk som at begynde at fordrive
eller at slå muhamedanere ihjel.
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 06-08-05 11:37

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> wrote:

> Er det opfordring til mord at give udtryk for, at man mener at den eneste
> måde, hvorpå man kan undgå terroren i Europa, er ved at fordrive eller at
> slå alle muhamedanere ihjel?

Ja.
--
Per Erik Rønne

Fra : G B

Dato : 06-08-05 23:11

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> Ja.

KUNNE det med god vilje opfattes som opfordring til selvforsvar?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-08-05 08:42

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> KUNNE det med god vilje opfattes som opfordring til selvforsvar?

Præventive mord på en stor gruppe tilfældige muslimer, for at undgå at en
lille gruppe skulle blive anti-vestlige nok til at begå mord, - det er jo
lige til gøg og gokke, hvis det ikke var så alvorligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-05 10:36

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Præventive mord på en stor gruppe tilfældige muslimer, for at undgå at en
> lille gruppe skulle blive anti-vestlige nok til at begå mord, - det er jo
> lige til gøg og gokke, hvis det ikke var så alvorligt.

Citer ordret hvad du oplever som at Vilhelmsen har anbefalet aflivning af
"en stor gruppe tilfældige muslimer".
Han er snarere på linie med Glistrup der anbefaler dødsstraf som nødværge
mod terrorister - ikke andet.

De der cyklede ad Nørrebrogade aftenen 11 sept 2001 og hørte larmende fest i
8 grøntsagsbutikker, ville gerne have smidt håndgranat ind til dem, har jeg
hørt. Der havde da været formildende omstændigheder til sådan mordselvtægt.
Og man skal kunne diskutere alt , uden at veje sine ord på en guldvægt

Fra : GB

Dato : 07-08-05 23:13

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Præventive mord på en stor gruppe tilfældige muslimer, for at undgå at
> en lille gruppe skulle blive anti-vestlige nok til at begå mord, - det
> er jo lige til gøg og gokke, hvis det ikke var så alvorligt.

Tjah.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-05 10:13

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> KUNNE det med god vilje opfattes som opfordring til selvforsvar?

kORANEN KRÆVER erobring af verden, så alle blir muhamedansktroende
Når nogen modsætter sig det, fx jøder på Muhameds tid, og brugte våben, så
var det selvforsvar at bekæmpe dem, syntes araberne.

Britisk politi der skød IRA-terrorister in action og ikke anstrengte sig for
at fange dem levende, udførte dødsstraf - og selvforsvar

Japanske samuraier har tradition for dødsforagt i slag - kamikaze piloter
gjorde dog undertiden selvmord aftenen før de skulle i døden, for det var
ikke så naturligt for dem at dø meningsløst, som det er for muslimer

Vilhelmsens ordvalg som gengivet i JP idag er ukritisabelt. Helt som når
muslimer argumenterer for at sharia-dødsstraf er kriminalitetforebyggende.
Det er ord og de bør altid være tilladt, når de ikke DIREKTE er meddelagtige
i reel vold

At imamer ikke spontant tager afstand fra Hitzuttahrir opfordringer til vold
mod jøder, burde føre til udvisning af alle muslimer. Vi gider helst ikke
skulle bruge dødsstraf når en mio danskere ER blevet dræbt af
helligkrigerne.
Vi skylder ikke ulandsfolk noget.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-08-05 03:29

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Noget tyder på at Radio Holger slet ikke har opfordret til vold eller
> drab. I følge Harry Vinter er der kun tale om en analyse af muligheden
> for at undgå bombeterror:

[snip]

Det er utrolig trist at du kan tage sådan noget i forsvar som de udgydelser
som er fremkommet i den radio. Er du nazist eller noget i den stil ?

Stod det til mig ville der blive tale om en solid fængselsstraf.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Per Rønne

Dato : 06-08-05 09:07

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er utrolig trist at du kan tage sådan noget i forsvar som de udgydelser
> som er fremkommet i den radio. Er du nazist eller noget i den stil ?

det er velkendt at Per Hagemann selv tilhører den ekstreme, danske
højrefløj, som heldigvis ikke er repræsenteret på Christiansborg. De er
på mange måder /næsten/ lige så ekstreme som den ekstreme, islamiske
højrefløj.
--
Per Erik Rønne

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-08-05 10:32

> [...]
> højrefløj, som heldigvis ikke er repræsenteret på Christiansborg. De er
> på mange måder /næsten/ lige så ekstreme som den ekstreme, islamiske

Mogens Glistrup længe leve!
--
NoTrabajo

Fra : John Schmitt

Dato : 07-08-05 00:32

Hello, NoTrabajo!
You wrote on Sat, 6 Aug 2005 11:31:46 +0200:

> [...]
??>> højrefløj, som heldigvis ikke er repræsenteret på Christiansborg. De
??>> er på mange måder /næsten/ lige så ekstreme som den ekstreme,

Det er der heldigvis ikke store chancer for . . .

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-08-05 15:57

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> [...]
> ??>> islamiske højrefløj.

> Det er der heldigvis ikke store chancer for . . .

Jeg vil få umanerlig svært ved at føle mig nedtrykt den dag han kreperer

Fra : Claudio Adam

Dato : 07-08-05 17:42

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> skrev:
> [...]
>
>Socialist, republikaner, EU-tilhænger
>og atomkraftmodstander.
>Socialisme er den eneste troværdige vej frem.

Lad vær med at nedgøre Mogens Glistrup.
--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-08-05 11:04

> [...]
> højrefløj, som heldigvis ikke er repræsenteret på Christiansborg. De er
> på mange måder /næsten/ lige så ekstreme som den ekstreme, islamiske

Ja han virker mig sgu noget langt ude af den højrerabiate tangent, ham Per
Hagemann, og jeg giver dig ret i at de rabiate muslimer er nogenlunde lige
så blæste i låget.

Fra : Per Hagemann

Dato : 06-08-05 11:43

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja han virker mig sgu noget langt ude af den højrerabiate tangent, ham Per
> Hagemann, og jeg giver dig ret i at de rabiate muslimer er nogenlunde lige
> så blæste i låget.

Den oprindelige venstre-højreinddeling fra tiden efter den franske
revolution placerer revolutionære til venstre og konservative til højre.
Derfor må i hvert fald Hizb-ut-Tahrir være venstreorienterede, mens stort
set alle danskere er overvejende bedsteborgerlige og dermed
højreorienterede.

På et punkt er jeg dog helt på linje med de revolutionære muhamedanere; at
man helst skal basere sine argumenter på det faktuelle såsom skriftsteder
eller andre citater.

--
Et virkeligt godt råd er derfor, at vi alle bruger størstedelen af vor
samfundsdebattid på indgående og fordomsfrit at beskæftige os med det, vore

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-08-05 16:33

> [...]
>>

> Den oprindelige venstre-højreinddeling fra tiden efter den franske
> revolution placerer revolutionære til venstre og konservative til højre.

Næh nej, drop du bare det der - mig kan du ikke løbe om hjørner med.

Fra : Alucard

Dato : 06-08-05 09:14

On Sat, 6 Aug 2005 01:12:58 +0200, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>I følge Harry Vinter er der kun tale om en analyse af muligheden for at

Jeg er glad for at jeg IKKE forstår deres form for logik.....