Ubegrænset tale
Fra : [7000] Bo

Dato : 05-08-05 23:09

Halløjsa.

Jeg er en del ude og snakker meget i min mobil.

Kender I nogle selskaber der tilbyder fri tale fx mellem 18-08 for et fast
beløb om måneden?

Eller bare 1-2 timer om dagen og resten koster så pr. minut.

Jeg har selv kigget lidt, men kan ikke umiddelbart finde nogle, så jeg ville
lige høre herinde.

Fortsat god weekend

Mvh Bo

Fra : Bare mig

Dato : 05-08-05 23:21

"[7000] Bo" <opkast@udkast.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller bare 1-2 timer om dagen og resten koster så pr. minut.
>
> Jeg har selv kigget lidt, men kan ikke umiddelbart finde nogle, så jeg

Har du overvejet det abonnement fra Telia ? Der er fri tale en times tid af
gangen, kan ikke lige huske hvad abonnementet hedder, men det koster 400 om
måneden, det kan nok findes på deres hjemmeside.

Fra : [7000] Bo

Dato : 05-08-05 23:30

> Har du overvejet det abonnement fra Telia ? Der er fri tale en times tid
> af gangen, kan ikke lige huske hvad abonnementet hedder, men det koster
> 400 om måneden, det kan nok findes på deres hjemmeside.

Det var netop noget i den stil jeg ledte efter. Kigger på Telias side engang
i morgen og ser nærmere på hvad det er.

Og hvis der er andre muligheder er I meget velkomne til at poste dem.

Natte nat

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-08-05 23:46

> Det var netop noget i den stil jeg ledte efter. Kigger på Telias side
> engang i morgen og ser nærmere på hvad det er.
> Og hvis der er andre muligheder er I meget velkomne til at poste dem.

Jeg købte min sidste mobiltelefon med et mobilextra abonnement fra TDC, og
der kunne jeg vælge 3 'favoritnumre', både fastnet og mobil, som jeg kunne
ringe gratis til resten af året (dog max 3x1 time om dagen), men jeg ved
ikke om de stadig tilbyder det?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-05 10:33

Bare mig skrev den 06-08-2005 00:20:

> Har du overvejet det abonnement fra Telia ? Der er fri tale en times tid af
> gangen, kan ikke lige huske hvad abonnementet hedder, men det koster 400 om
> måneden, det kan nok findes på deres hjemmeside.

Du tænker på Unlimited. Det produkt er ikke markedsaktivt længere.
De abonnenter som har Unlimited beholder naturligvis abonnementet.
Tilgengæld, når de vil købe en ny telefon med tilskud, så bliver de nød
til at opgive Unlimited. Oftest er det så bedre for abonnenten at købe
en slagtilbud i Elgiganten på en ulåst telefon.

Det samme med, at man da Orange eksisterede, så kunne man også købe en
SMShvadduvil-pakke til Go. Det kan man heller ikke længere.
Nu er der svjh kun 2 pakker Fastnettilhalvpris og HalvprisiGruppe

Overfor forbrugere markedsføres kun Xpress og Go.

Se mere på Telias hjemmeside.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-08-05 08:37

> Kender I nogle selskaber der tilbyder fri tale fx mellem 18-08 for et
fast
> beløb om måneden?

SONOFON Fri Snak - 400 kroner om måneden for ubegrænset tale (dog med et
loft på 48 timer om måneden).

SONOFON Fri Fritid - 199 kroner for gratis tale i tidsrummet 18 til 07.
Alt
derudover er til 80 øre i minuttet (har også et loft på 48 timer per
måned).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 06-08-05 17:15

> [...]
> Alt
> derudover er til 80 øre i minuttet (har også et loft på 48 timer per

ARGH! det er sgu da vildledende markedsføring, hvordan kan de kalde det
gratis eller ubegrænset, hvis man kun må tale 48 timer om måneden?

så har jeg også ubegrænset hastighed på mit internet, dog max 4 Mbps? LOL

> --
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark

> Den har indtil videre sparet mig for at få 236 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

din signatur er lige i overkanten, besværligt når man skal besvare posts
og skal klippe så meget væk... I øvrigt undrer det mig at folk bruger
spamfigther, for så vidt jeg kan se, er det da den der leverer aller
mest spam på usenet, når den skriver så meget i hver mail man sender!

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-08-05 19:07

> [...]
> spamfigther, for så vidt jeg kan se, er det da den der leverer aller mest
> spam på usenet, når den skriver så meget i hver mail man sender!

Jeg afinstallerede faktisk SPAMfighter lige efter jeg sendte indlægget,
fordi jeg selv var blevet så træt af den mega signatur det laver..

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 06-08-05 22:19

Jeppe Vestergaard wrote:

> Jeg afinstallerede faktisk SPAMfighter lige efter jeg sendte indlægget,
> fordi jeg selv var blevet så træt af den mega signatur det laver..

fair nok... Hvordan kan man kalde et program for spamfighter, når det
spammer for sig selv i den grad?

BTW tror jeg spamfighter glemmer at lave en " " efter de 2 "--" hvilket
gør at det ikke opfattes som signatur af newsreaderen

Fra : Anders Lund

Dato : 06-08-05 22:40

Esben von Buchwald wrote:
> BTW tror jeg spamfighter glemmer at lave en " " efter de 2 "--" hvilket
> gør at det ikke opfattes som signatur af newsreaderen

Det har de nok gjort, for ikke at få sorteret deres reklame væk. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-08-05 00:28

Anders Lund pretended :

> Det har de nok gjort, for ikke at få sorteret deres reklame væk.

Eller fordi de bare ikke ved bedre...

Fra : Christian

Dato : 06-08-05 22:53

tak

bruger selv:
http://www.keir.net/k9.html

det virker fint!.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 07-08-05 07:56

On Sat, 06 Aug 2005 23:18:46 +0200, Esben von Buchwald
<use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

>BTW tror jeg spamfighter glemmer at lave en " " efter de 2 "--" hvilket
>gør at det ikke opfattes som signatur af newsreaderen

Agent har ikke noget problem - men sige RFC'en da der skal komme en
space efter den ?

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Anders Lund

Dato : 07-08-05 16:24

Nicolai Lang wrote:

> Agent har ikke noget problem - men sige RFC'en da der skal komme en
> space efter den ?

Ja - i hvert fald hvis man skal tro folk herinde. Det var netop et
problem med Outlook Express, da Microsoft i lang tid ikke rettede den
fejl. Men Agent har nok accepteret -- uden mellemrum, for at komme det
til livs de steder hvor andre programmer fejler.

Utroligt at der er nogen som ikke kan finde ud af noget så simpelt, som
at lave et ekstra mellemrum.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-08-05 21:05

> Utroligt at der er nogen som ikke kan finde ud af noget så simpelt, som
> at lave et ekstra mellemrum.

Jep, det er sørgeligt at man er nødt til at lave en standard løsere
fordi MS ikke kan få fingeren ud og rette det - men mon ik det var til
at gøre med en HEX editor den gang det var relevant? Kan huske der var
guides til at rette Sv: til Re:

Fra : mullerman

Dato : 06-08-05 23:44

> [...]
>
> Eller bare 1-2 timer om dagen og resten koster så pr. minut.
>
> Jeg har selv kigget lidt, men kan ikke umiddelbart finde nogle, så jeg

Hej

Tdc har noget de kalder fri tale - det er et tillægsabonnement til deres
mobilextra abonnementer.
Fx kan du tegne et mobilextra100 abonnement - 30 kr pr md, 0,99 øre pr min
og så skal du bruge for 100 kr pr md - i alt minimum 130 pr md. Dertil kan
du så lægge fri tale modulet til 100 kr, som så giver dig fri tale.

Læs mere om mobilextra her
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/abonnement/regningsab/index.jsp

Løs mere om fri tale modulet her
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/abonnement/rabat_moduler/fritale/index.jsp?ComponentID=47757&SourcePageID=42051#1